دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دایی صدرجدول را به استقلال هدیه کرد/ نخستین برد تراکتورسازی با قلعه‌نویی

آبی‌پوشان پایتخت درشرایطی به صدرجدول رده‌بندی لیگ برتر بازگشتند که 70 دقیقه 10 نفره بازی کردند.
کد خبر : 56331

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، هفته پایانی دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور عصر امروز با برگزاری 3 دیدار آغاز شد که در مهم‌ترین بازی استقلال رده دومی در ورزشگاه آزادی موفق شد با تک گل سجاد شهباززاده صبای رده چهارمی را شکست دهد و موقتا به صدر جدول صعود کند. شهباززاده در دقیقه (18) موفق شد تک گل استقلال را به ثمر برساند. این دیدار ساعت 16:20 دقیقه آغاز شد.


در این بازی بهنام برزای بازیکن استقلال در دقیقه ۲۵ و فرشید باقری از تیم صبا در دقیقه ۸۹ اخراج شدند.


دیدار تیم‌‌های نفت تهران و سایپا در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 15 و 15 دقیقه آغاز شد که این بازی در پایان نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید. در نیمه دوم نانگ در دقیقه 65 برای نفت تهران گل پیروزی را به ثمر رساند تا بازی با نتیجه یک بر صفر به پایان برسد.


نفت تهران با پیروزی در این بازی 19 امتیازی شد و به رده دهم جدول صعود کرد. سایپا هم با همان 24 امتیاز در رده پنجم باقی ماند.


سعید بخشی زاده قضاوت این بازی را برعهده داشت به غلامرضا رضایی از سایپا و حمید بوحمدان، مبعلی و حقدوست از نفت کارت زرد داد.


در دیگر بازی دیدار تیم‌های استقلال اهواز و تراکتورسازی تبریز در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 15 در اهواز آغاز شد که تراکتوری‌ها موفق شدند در این مسابقه 2 بر صفر به برتری برسند.


علی حمودی در دقیقه سه و شاهین ثاقبی در 2+90 دروازه استقلال اهواز را باز کردند.


قضاوت این بای برعهده جمشید محمدی بود. وی به شجاع خلیل‌زاده، شاهین ثاقبی، سزار دوسانتوس و مهرداد بایرامی از تراکتورسازی و عادل کلاه کج از استقلال اهواز کارت زرد نشان داد.


تراکتورسازی با این برد 22 امتیازی شد و موقتا در رده ششم جدول رده بندی ایستاد و استقلال هم با همان 6 امتیاز قعر جدول قرار گرفت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته