دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 آذر 1394 - 14:56
میرساردو:

فعالیت‌های قرآنی در دانشگاه آزاد اسلامی افزایش چشمگیری داشته است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار گفت: در دو سال اخیر فعالیت های قرآنی در دانشگاه آزاد اسلامی افزایش چشمگیری داشته است.
کد خبر : 56327

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر طاهره میرساردو، پس از بازدید از برگزاری بیست و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی در واحد گرمسار گفت: در دو سال اخیر فعالیت های قرآنی در دانشگاه آزاد اسلامی افزایش چشمگیری داشته است.


وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی همواره در فعالیت های قرآنی و نماز در بین دانشگاه های کشور پیشتاز بوده است، گفت: در دوره مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی به فعالیت های قرآنی و فرهنگی توجه ویژه ای شده و این جزو افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی است.


میرساردو با بیان اینکه نسل جوان و دانشجوی ما نیازمند حمایت و هدایت برای درک بیشترقرآن کریم و تعالیم دینی هستند، اظهار کرد: ما وظیفه داریم مسیر و زمینه فعالیت و ورود جوانان عزیز را در عرصه قرآنی وفرهنگی مهیا کنیم.


وی قرآن را کتاب زندگی و پیشرفت برشمرد و گفت: برگزاری مسابقات سراسری قرآن و عترت در دانشگاه آزاد اسلامی طرحی ماندگار است که با هدف آشنایی هرچه بیشتر دانشگاهیان با مفاهیم قرآنی و اعتلای فرهنگ قرآن دربین اساتید، کارکنان و دانشجویان برگزار می شود.


سرپرست واحد گرمسار تصریح کرد: از وقتی که قرآن بر نبی مکرم اسلام(ص) نازل شد، در حقیقت برای همه جامعه بشری، نه تنها برای مسلمانان، خیر و برکت آورد و تحول بزرگی ایجاد کرد و همه جامعه بشری دچار تحول و پیشرفت شد.


میرساردو با بیان اینکه قرآن کتاب دنیا، زندگی، موفقیت و پیشرفت است افزود: قرآن دریای بزرگ و ژرفی است که هرکس می‌تواند توشه‌هایی از آن را برای زندگی‌اش بردارد.


آزمون کتبی بیست و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی با شرکت بیش از300 نفر از استادان و دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار برگزار شد.


در این مسابقات در بخش دانشجویان در 10 رشته تفسیر قرآن کریم، زندگانی ۱۴معصوم (ع)، حفظ و ترجمه ادعیه وزیارات، نماز، ترجمه قرآن کریم به زبان انگلیسی، احکام برادران و خواهران، زندگانی پیامبر اسلام (ص) ترجمه قرآن به فارسی و نهج البلاغه و در بخش اساتید نیز در ۴ رشته ترجمه قرآن به زبان انگلیسی، تفسیر سوره حمد، آشنایی با مفاهیم نهج‌البلاغه و آشنایی با زندگانی چهارده معصوم (ع) برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته