دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 آذر 1394 - 14:43
در مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر واحد گرمسار

میرساردو: در دوره مدیریت دکتر میرزاده توجه ویژه‌ای به امر پژوهش شده است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار گفت: در جدیدترین ارزیابی سایت جهانی وبومتریک در سال 2015 رتبه دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در بین واحدهای استان سمنان، اول و در بین واحدهای کل کشور 14 شده است.
کد خبر : 56325

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر طاهره میرساردو، در مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر واحد گرمسار با قدردانی از اساتید واحد گرمسار که با فعالیت های علمی و پژوهشی خود سبب کسب این رتبه توسط واحد گرمسار در ایران و دنیا شده است، گفت: به لطف خداوند و تلاش و کوشش های همکاران، ارتقاء فعالیت های پژوهشی را یک سال گذاشته شاهد بودیم و از همه فعالیت های پژوهشی در چارچوب قوانین و بخشنامه ها حمایت و استقبال می کنیم.


وی افزود: پژوهش زمانی می تواند پویا و ثمربخش باشد که به آن اهمیت داده شود و در دانشگاه یا هر جامعه ای که برای دانش و پژوهش اهمیت قائل شود شاهد رشد و پویایی خواهیم بود.



سرپرست واحد گرمسار سرمایه گذاری در حوزه های پژوهش را یادآور شد و افزود: سرمایه گذاری در حوزه پژوهش فقط مالی نیست و بخشی از آن مالی است و سرمایه گذاری یعنی توجه به دانشمندان و محققان و حمایت و توجه ویژه به استعدادها، خلاقیت ها، اختراعات و نوآوری ها.


میرساردو با بیان اینکه در دو سال گذشته و در دوره مدیریت دکتر میرزاده توجه ویژه ای به امر پژوهش شده گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با وجود برخی سنگ اندازی ها با سرعت پیش می رود و به عنوان یکی از فعال ترین دانشگاه ها به لحاظ پژوهشی به شمار می رود.


وی افزود: در دانشگاه آزاد اسلامی به امر پژوهش توجه ویژه ای شده و بودجه پژوهشی در دانشگاه آزاد اسلامی بیشتر از دانشگاه های دیگر است و دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار از طرح های تحقیقاتی برون دانشگاهی، سفرهای علمی وسایر فعالیت های پژوهشی اساتید استقبال و حمایت می کند.



در این مراسم از هشت تن از اساتید، دکتر علیرضا پیرخائفی، دکتر اباصلت بداغی، دکتر کیوان جمشیدی، دکتر مهدی جورابلو، دکتر هوشنگ ظهیری، دکتر علی باقر نژاد، دکتر هادی حق بین نظر پاک و دکتر حیدر لطفی به عنوان پژوهشگر برتر تقدیر شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته