دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 بهمن 1399 - 23:05
سلطانی‌فر:

5 هزار خانه ورزش روستایی راه‌اندازی شده است

وزیر ورزش و جوانان گفت: در دولت تدبیر و امید تعداد خانه‌های ورزش روستایی به بیش از پنج هزار واحد رسیده است.
کد خبر : 563179
61619917.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا  سلطانی‌فر در جریان بازدید از طرح‌ها و اماکن ورزشی در اردبیل اظهار کرد: در آغاز دولت یازدهم تعداد خانه‌های ورزش روستایی کمتر از 700 خانه بود که در پایان دولت دوازدهم این تعداد را به بیش از پنج هزار خانه ورزش روستایی افزایش دادیم.


وی عنوان کرد: در چهار سال اخیر طرح‌های توسعه ورزش قهرمانی و عمومی در سطح ملی با یک جهش مناسب و مطلوبی روبه‌رو بوده که نشان از توجه دولت به حوزه ورزش و جوانان است.


وزیر ورزش و جوانان گفت: تعداد زمین‌های چمن مصنوعی به صورت مینی‌فوتبال در ابتدای دولت یازدهم در سال 92، 300 مورد بوده که امروز تعداد این زمین‌های مینی‌فوتبال به دو هزار باب رسیده است.


سلطانی‌فر افزود: تعداد زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال که اغلب در مناطق محروم، روستایی،‌ مرزی و عشایری به بهره‌برداری رسیده در چهار سال اخیر رشد هفت برابری را نشان می‌دهد.


وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در راستای برقراری عدالت در توزیع امکانات، ما گسترش خانه‌های ورزش روستایی را در استان‌های مختلف مورد توجه قرار دادیم و همچنان تلاشمان بر این است تا یک شرایط مطلوب و مناسبی را در این زمینه در سطح کشور به‌وجود آوریم.


سلطانی‌فر اضافه کرد: در دولت تدبیر و امید کل اماکن ورزشی که عمدتا با همکاری بخش خصوصی اجرایی و عملیاتی شده، به بیش از 70 هزار امکنه ورزشی رسیده در حالی که در اوایل دولت تدبیر و امید این تعداد کمتر از 40 هزار مورد بوده است.


وی بیان کرد: برای بانوان نیز سالن‌های ورزشی مناسب و اغلب سرپوشیده استاندارد احداث و عملیاتی شده تا بانوان با امنیت و آرامش بیشتر فعالیت‌های ورزشی خود را انجام دهند.


وزیر ورزش و جوانان ضرورت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام را در حوزه ورزش یادآور شد و ادامه داد: دو هزار زمین چمن مصنوعی و هفت هزار خانه روستایی نیز در اولویت تکمیل قرار دارد که امیدواریم در سال‌های آینده شاهد بهره‌برداری از این مجموعه‌ها در سطح کشور باشیم.


انتهای پیام/4127


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته