دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 بهمن 1399 - 17:28
مدرس گروه مبانی دفاع مقدس:

سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی پرچمدار مبارزه با استکبار بود

مدرس گروه مبانی دفاع مقدس دانشگاه آزاد اسلامی پردیس مینودشت گفت: سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی پرچمدار مبارزه با استکبار بود و چهره واقعی استکبار را برای ملت‌های مسلمان و آزادیخواه جهان آشکار و مکتب خود را برای آنها ماندگار کرد.
کد خبر : 563112
2.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مینودشت، علیرضا امینی در وبینار مجازی مؤلفه‌های استکبارستیزی در مکتب سردار سلیمانی در دانشگاه آزاد اسلامی پردیس مینودشت اظهار کرد: مبارزه با استکبار ریشه در اسلام، قرآن و مردم و آموزه‌های دینی مردم ایران دار ایران دارد.


وی افزود: سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی پرچمدار مبارزه با استکبار بود و چهره واقعی استکبار را برای ملت‌های مسلمان و آزادیخواه جهان آشکار و مکتب خود را برای آنها ماندگار کرد.


مدرس گروه مبانی دفاع مقدس پردیس مینودشت، استکبارستیزی و حضور همیشگی سردار حاج‌قاسم سلیمانی در جبهه‌های مقاومت برای حفاظت از مبانی اسلامی را مهم‌ترین ویژگی او برشمرد و بیان  کرد: سردار سلیمانی به‌عنوان الگوی مقاومت، مدافع حرم و امنیت در حافظه مردم ایران و مسلمانان جهان جای گرفته است.


امینی با بیان اینکه وظیفه اصلی دانشگاهیان باید حرکت در مسیر مکتب سردار سلیمانی باشد، تأکید کرد: در مکتب این شهید عزیز باید دانشجویانی پرورش پیدا کنند که روحیه جهادی و انقلابی داشته باشند و بتوانند با وحدت کلمه در مسیر سربلندی نام انقلاب اسلامی در همه زمینه‌ها و به‌ویژه بالاترین قله‌های علم و دانش علم و دانش دست پیدا کنند.


وی عنوان کرد: در مکتب حاج‌قاسم مردم به‌عنوان رکن اصلی بوده و خدمت به آنها نوعی عبادت است و این یکی از ابعاد مکتب حاج‌قاسم سلیمانی است.


مدرس گروه مبانی دفاع مقدس پردیس مینودشت بیان کرد: سردار سلیمانی با جریان انقلاب و جمهوری اسلامی همراه و هم‌قدم بود و با آن پیش رفت و در هشت سال دفاع مقدس نیز جنگ تحمیلی را مدیریت و جریان مقاومت را در کشورهای اسلامی شکل داد و نقشه‌های دشمنان اسلام را نقش بر آب کرد.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب