دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

افتتاح نمایشگاه کتاب در واحد کرمان/ راه‌اندازی ایستگاه سلامت در دانشکده پزشکی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه کتاب که با حضور معاون پژوهش و فناوری و جمعی از اعضای هیات رئیسه واحد کرمان برگزار شد، برگزاری نمایشگاه‌های کتاب را آسانترین شیوه دسترسی دانشجویان به کتاب دانست.
کد خبر : 56298

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر بابک آل طه در آیین افتتاحیه نمایشگاه کتاب دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان که بمناسبت هفته پژوهش در سالن نمایشگاه‌های واحد کرمان برگزار شد با توجه به نقش و اهمیت کتاب در جامعه امروز ما اظهار کرد: فرهنگ، محوری ‌ترین برگ هویتی یک ملت محسوب می‌شود و یکی از راه‌های مهم توسعه فرهنگی اهمیت دادن به مساله کتاب، کتاب‌خوانی و ترویج مطالعه در جامعه، به ویژه در میان جوانان و نوجوانان است.


وی افزود: کتاب بهترین وسیله انتقال میراث ادبی از نسلی به نسل دیگر است و به انسان‌ها کمک می‌کند تا میراث فرهنگی و ارزش‌های دینی و تاریخی خود را بشناسد و به آن ارج نهند.


دبیر هیات امنای استان کرمان ادامه داد: در این نمایشگاه سعی شده است آثار ارائه شده در موضوعات مختلف علمی، فرهنگی، هنری و ادبی را شامل شوند تا دانشجویان علاقه‌مند بتوانند آثار مورد نیاز خود را در حوزه های گوناگون تهیه و استفاده کنند.


دکتر امید طیاری معاون پژوهش و فناوری واحد کرمان نیز با ارائه گزارشی درباره برگزاری این نمایشگاه توضیح داد: در این نمایشگاه آثاری از مرکز اسناد، انتشارات واحد های کرمان، جیرفت و سیرجان نیز در معرض دید علاقه‌مندان و دانشجویان قرار گرفته است.


این نمایشگاه از 25 تا 28 آذرماه به مدت 4 روز در محل نمایشگاه های دائمی واحد کرمان در طبقه دوم ساختمان کتابخانه مرکزی در حال برگزاری است.


راه اندازی ایستگاه سلامت در دانشکده پزشکی در واحد کرمان


همزمان با هفته پژوهش و به همت دانشکده پزشکی و دانشکده پرستاری و مامایی واحد کرمان ایستگاه سلامت بمنظور ارزیابی سلامت دانشجویان راه‌اندازی شد.


دکتر امینی رئیس دانشکده پرستاری واحد کرمان با توجه به این ایستگاه اظهار کرد: در این غرفه علاوه بر آشنا کردن دانشجویان با اصول و موازین بهداشتی از طریق توزیع بروشور، نصب پوستر و بنر و نمایش فیلم های بهداشتی نسبت به اندازه‌گیری قد و وزن و محاسبهBMI و نیز اندازه گیری فشار خون دانشجویان بصورت رایگان اقدام می‌شود.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته