دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 بهمن 1399 - 11:19
شـورای هماهـنگی تبلیـغات اسـلامی:

آسمان ایران اسلامی در شب 22 بهمن همزمان با گلبانگ تکبیر، نورباران خواهد شد

همزمان با طنین‌انداز شدن بانگ تکبیر و ندای توحیدی «الله اکبر» ملت حماسه ساز ایران اسلامی در سراسر کشور کران تا کران آسمان ایران نورباران خواهد شد.
کد خبر : 562941
84FDAEA4-75AB-4786-95E3-8055FC553A77.jpeg

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه‌ای گفت: همزمان با طنین‌انداز شدن بانگ تکبیر و ندای توحیدی «الله اکبر» ملت حماسه ساز ایران اسلامی در سراسر کشور کران تا کران آسمان ایران نورباران خواهد شد.


متن اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است:


« بســم الله الـرحـمن الـرحیـم »


 حمد و سپاس خداوند قادر متعال که نعمت بهره مندی از برکات مردمی ترین انقلاب دنیا را علی رغم تمام کارشکنی ها و فشارهای دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی بر مردم این سرزمین و جهان اسلام ارزانی داشت.


به اطلاع عموم مردم می رساند: در ساعت 21 شب یوم الله 22 بهمن ماه به یاد حماسه ماندگار و تکبیرهای ملت مبارز و قهرمان ایران اسلامی در  بهمن خونین 57 ،به شکرانه چهل و دوسال بالندگی ، اقتدار و استواری،بانگ تکبیر و ندای توحیدی «الله اکبر» ملت حماسه ساز ایران اسلامی در سراسر کشور طنین انداز و همزمان کران تا کران آسمان ایران نورباران خواهد شد.


این نورافشانی در تمام مراکز استان ها، 400شهر کشور و 22 منطقه تهران انجام می شود.


همچنین در آستانه یوم الله 22 بهمن، ویژه برنامه «شکوه صبر و شکر» با حضور هیئت های مذهبی در صحن انقلاب اسلامی حرم مطهر رضوی و به صورت همزمان در حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و مساجد و بقاع متبرکه سراسر کشور در روز سه شنبه21 بهمن ماه ساعت 18:30 برگزار می گردد.


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی


انتهای پیام/۴١۵١/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته