دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ادعای عجیب؛ احراز صلاحیت اصفهانیان به دلیل نقص مدارک اعلام نشده است!

فریدون اصفهانیان در حالی به‌عنوان عضو هیئت‌رئیسه در انتخابات فدراسیون فوتبال رد صلاحیت شده است که یکی از نزدیکان او امروز این موضوع را رد کرد.
کد خبر : 562902

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، یکی از کسانی که صلاحیت او برای شرکت در انتخابات آتی فدراسیون فوتبال و اعضای هیئت‌رئیسه تأیید نشده است فریدون اصفهانیان است. اصفهانیان در حال حاضر ریاست یکی از کمیته‌های مهم فدراسیون فوتبال را در اختیار دارد، او مهرماه سال جاری از سوی حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال به‌عنوان رئیس کمیته داوران انتخاب شد.


این انتصاب در حالی انجام شد که اصفهانیان جزء اعضای بازنشسته فدراسیون فوتبال است و سال 98 به دلیل اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان از سمت خود کنار رفت اما از سوی سرپرست دوباره انتخاب شد.


بامداد دوشنبه فدراسیون فوتبال اسامی تأیید صلاحیت افراد را برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال در پست‌های مختلف اعلام کرد اما نام فریدون اصفهانیان که برای حضور مجدد در هیئت‌ رئیسه ثبت‌نام کرده بود در بین اسامی نبود. او در حالی روز گذشته رد صلاحیت خود را تأیید کرد اما امروز گفته می‌شود او برای هیئت‌رئیسه انتخابات فدراسیون فوتبال رد صلاحیت نشده بلکه احراز صلاحیت او به دلیل نقص مدارک تأیید نشده است! از طرفی گفته می‌شود با توجه به اصرار جامعه داوری به حضور او در انتخابات فدراسیون فوتبال، اصفهانیان به دنبال کامل کردن مدارک خود است تا به زودی در انتخابات حضور پیدا کند!


اعتراض نامزدهای رد صلاحیت شده از طریق کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل رسیدگی خواهد بود. اما نکته قابل توجه رد صلاحیت حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال و فریدون اصفهانیان عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال است که شائبه‌های زیادی مطرح کرده، برخی عنوان می‌کنند رد صلاحیت این دو نفر به موضوع پرونده ویلموتس ارتباط دارد، هر چند که در این خصوص آن‌ها تاکنون هیچ واکنشی نشان ندادند. البته عبدالکاظم طالقانی و هدایت مبینی به‌عنوان دو عضو هیئت‌رئیسه در انتخابات فدراسیون تأیید صلاحیت شدند که اگر این موضوع صدق می‌کند نباید این دو نفر هم تأیید صلاحیت می‌شدند.


به نظر می‌رسد رد صلاحیت اصفهانیان به موضوع بازنشستگی او بی‌ربط نباشد هر چند که گفته می‌شود حضور افراد بازنشسته تنها در سه سمت ریاست – دبیر کلی و خزانه‌داری ممنوع است.به هر حال باید دید طبق این ادعا که احراز صلاحیت اصفهانیان به دلیل نقص مدارک بوده و او پیگیر حل این مشکل است تا چه اندازه به واقعیت نزدیک است و آیا در کمیته استیناف این موضوع حل می‌شود یا خیر.


انتهای پیام/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته