دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 آذر 1394 - 13:27
2 خبر/

برگزاری نمایشگاه آثار و دست‌آوردهای استادان و دانشجویان واحد بهشهر

در هفته پژوهش نمایشگاه آثار و دست‌آوردهای استادان و دانشجویان در سالن نمایشگاه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهشهر برگزار شد. دانشجویان در این نمایشگاه توانمندی‌های خود را در زمینه‌های عمرانی و معماری و برق و فن‌آوری‌های جدید کامپوتر به نمایش گذاشتند.
کد خبر : 56283

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، اعضای هیأت رئیسه دانشگاه آزاد واحد بهشهر به همراه مهمانان ویژه از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند.


رئیس دانشگاه آزاد واحد بهشهر در حاشیه این نمایشگاه با قدردانی از برگزارکنندگان نمایشگاه اظهار کرد: توسعه علمی، صنعتی و فرهنگی جامعه و کشور، پرداختن به امر پژوهش است و دانشگاه را محل تولید علم و نوآوری دانست.


دکتر اسدلله مهرآرا افزود: بدون علم و آگاهی نمی‌توانیم صنعت، اقتصاد و مدیریت را توسعه دهیم .


هفته پژوهش و فن‌آوری با برنامه‌های متنوع در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهشهر


دکتر حامد الهی رئیس پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی واحدبهشهر در مراسم هفته پژوهش درباره برنامه های هفته پژوهش و فن‌آوری گفت: مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و فن‌آوری با سخرانی دکتر مهرآرا رئیس دانشگاه آزاد بهشهر در سالن اجتماعات آغاز شد و با برگزاری برنامه‌های ویژه و سخرانی‌های علمی و پژوهشی از سوی استادان و مهمانان و کارگاه آموزشی تخصصی و مهات اندوزی و کارآفرینی دانشجویان و استادان و کارکنان در دانشگاه در حال برگزاری در هفته پژوهش است.


در حاشیه این مراسم نمایشگاه هفته پژوهش و فن‌آوری از 21 تا 26 آذر در سالن نمایشگاه دانشگاه برپا است و همچنین تجلیل از پژوهشگران برتر نیز آخرین روز هفته پژوهش در سالن اجتماعات برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب