دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 آذر 1394 - 13:35

اول دی، نشست یک دهه مطالعات فرهنگی دانشگاه علم و فرهنگ

رئیس پژوهشکده علوم اجتماعی سه شنبه اول دی ماه از ساعت 16 الی 19 در تالار دکتر کاظمی واقع در دانشگاه علم و فرهنگ، در زمینه مطالعات فرهنگی سخنرانی خواهد کرد.
کد خبر : 56276

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه آنا، با همکاری انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات سخنرانی دکتر نعمت‌الله فاضلی در نشستی با موضوع یک دهه مطالعات فرهنگی و با حضور اساتید دیگری چون دکتر بهاره آروین ، دکتر ابراهیم توفیق و دکتر عباس کاظمی، سه‌شنبه 1 دی 94 ساعت 16 در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار خواهد شد.


دکتر نعمت‌الله فاضلی انسان‌شناس ایرانی و رئیس پژوهشکده علوم اجتماعی، کتاب‌هایی در زمینهٔ علوم انسانی و مطالعات فرهنگی تالیف کرده که از جمله آنها می‌توان به «در حوالی همین کوچه‌ها » ، «بررسی متون طنزآمیز عامیانه ایرانی» و« تجربه تجدد-رویکردی انسان‌شناختی» اشاره کرد.


شایان‌ذکر است علاقه‌مندان به سخنرانی‌ها و مقالات و اخبار مربوط به دکتر نعمت‌الله فاضلی می‌توانند از طریق کانال تلگرام به آدرس telegram.me/@DrNematallahFazeli با او در ارتباط باشند.


در این کانال می توان فایل های صوتی سخنرانی ها، عکس ها و مناظره های این استاد پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی را هم مشاهده کرد.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته