دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 بهمن 1399 - 13:29
سرپرست فرمانداری نی‌ریز عنوان کرد؛

حمایت از مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی در ساخت کشتارگاه و سردخانه

سرپرست فرمانداری نی‌ریز ساخت کشتارگاه و سردخانه را از نیازهای اساسی این شهرستان خواند و بر آمادگی کامل برای حمایت از دانشگاه آزاد اسلامی در راستای تحقق درآمدهای پایدار غیر‌شهریه‌ای تأکید کرد.
کد خبر : 562700
IMG_4570.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از نی‌ریز، مراد هدایت در دیدار رئیس و هیئت‌رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز به مناسبت دهه پرفروغ فجر انقلاب اسلامی بر نقش تأثیرگذار، اثربخش و سازنده مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی در این شهرستان تأکید کرد و گفت: ازجمله نیازهای اولویت‌دار شهرستان، موضوع راه‌اندازی کشتارگاه و سردخانه است.


وی بیان کرد: بسیاری از کشاورزان و فعالان در بخش زراعت و کشاورزی مجبورند به‌دلیل نبود سردخانه در شهرستان، محصول خود را یا با قیمت اندک به فروش برسانند یا این‌که با تحمل هزینه‌های بالا محصول خود را به سردخانه‌های شهرهای دور مانند کرج، تبریز و دیگر نقاط بفرستند.


سرپرست فرمانداری نی‌ریز گفت: راه‌اندازی سردخانه در این شهر مشکل بسیاری از کشاورزان را حل می‌کند و موجب اشتغال‌زایی مستقیم و غیرمستقیم افراد نیز می‌شود.


هدایت با تأکید بر این‌که اکنون بیش از 40 واحد مرغداری گوشتی در شهرستان نی‌ریز فعالیت دارند، گفت: شهرستان نی‌ریز در زمینهٔ تولید مرغ گوشتی یکی از فعالان این بخش در استان فارس است و این تعداد واحد مرغداری در شهرستان ‌می‌طلبد تا در زمینهٔ ساخت کشتارگاه با حمایت نهادهای مختلف ازجمله بنیاد برکت اقدام مؤثری صورت گیرد.


سرپرست فرمانداری نی‌ریز با اعلام حمایت همه‌جانبه از طرح‌های ساخت و راه‌اندازی سردخانه و کشتارگاه در نی‌ریز با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی و حتی ارائه تسهیلات مناسب به دانشگاه در راستای تحقق این مهم افزود: در راستای تحقق درآمدهای پایدار غیر‌شهریه‌ای از هیچ مساعدت و کوششی به مجموعه عظیم دانشگاه آزاد اسلامی دریغ نمی‌کنیم.


استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد برای توسعه نی‌ریز


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز هم بر همکاری‌ و تعامل دانشگاه با مجموعه فرمانداری و ادارات برای تحقق نیازهای اولویت‌دار شهرستان نی‌ریز تأکید کرد.


سیدمحمدرضا رئیس‌السادات  گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با ظرفیت خوبی که از نظر منابع انسانی و غیرانسانی در اختیار دارد، می‌تواند در زمینهٔ رفع مشکلات و معضلات شهرستان در زمینه‌های مختلف با ارائه طرح‌های پژوهشی و پایان‌نامه‌های دانشجویی راهگشا باشد.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته