دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 بهمن 1399 - 14:49
عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با آنا:

خواهان وحدت همه جریانات انقلابی هستیم/ روی‌کار آمدن دولت انقلابی منجر به تحول بزرگ در کشور می‌شود

جامعه روحانیت مبارز گفت: اعضای شورای وحدت به دنبال آرمان‌های آیت‌الله مهدوی‌کنی حرکت کردند و تشکیلات خوبی در سراسر کشور تشکیل دادند.
کد خبر : 562644
139506100915353208531094.jpg

حسین ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا در رابطه با تأثیرگذاری احزاب و تشکل‌هایی مانند جامعه روحانیت مبارز در انتخابات گفت: جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین در طول تاریخ انقلاب و حتی قبل از انقلاب تصمیمات سرنوشت‌سازی گرفتند و کارهای بزرگی انجام دادند. امروز هم جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین، نقش بالنده‌ای دارند، به عبارت دیگر با وجود همه مشکلات و توطئه‌هایی که بر علیه این دو تشکل شده، باز هم نسبت به سایر احزاب و تشکل‌ها در جریان‌ اصولگرایی و در کشور، از وزنه و تأثیرگذاری مناسبی برخوردار هستند.


این عضو جامعه روحانیت مبارز افزود: در حال حاضر جامعه روحانیت مبارز تشکل گسترده و وسیعی را در همه استان‌ها و شهرستان‌ها تدبیر کرده و تحت عنوان وحدت اقدامات شایسته‌ای انجام دادند. لذا به دلیل تلاش‌های صورت‌گرفته تا جایی که می‌توانیم باید دنبال انسجام جریانات و کسانی که دنبال آرمان‌های انقلاب هستند، حرکت کنیم، به این معنی که باید با انسجام در این مسیر حضور پیدا کنیم تا جلوی تفرق نیروها گرفته شود.


ابراهیمی در رابطه با نقش شورای وحدت در انتخابات 1400 تصریح کرد: در حال حاضر شورای وحدت شبانه‌روز برای انتخابات 1400 تلاش می‌کند که امیدوارم در نتیجه این تلاش‌ها بیشترین نتیجه را هم کسب کند. نکته قابل توجه این است که جامعه روحانیت مبارز  از زمان آیت‌الله مهدوی کنی، فعالیت‌های خود را شروع کرد. ایشان دنبال این بودند که جامعه روحانیت مبارز از تهران عبور کرده و در سطح کشور تلاش کند، لذا در آن زمان اساسنامه نوشته شد اما تشکیلات اجرایی نشد و ایشان رحلت کرد اما اراده‌ آیت‌الله مهدوی کنی تعقیب شد و آقایان به دنبال آرمان‌های آیت‌الله مهدوی‌کنی حرکت کردند و تشکیلات خوبی در سراسر کشور تشکیل دادند.


این چهره اصول‌گرا ادامه داد: به باور بنده شورای وحدت امروز از توان بالایی برخوردار است. نکته حائز اهمیت در مورد شورای مذکور این است که این شورا فصلی نیست، یعنی فقط برای انتخابات 1400 طراحی نشده، بلکه کار بزرگی صورت گرفته که می‌تواند برای همه ادوار ثمربخش باشد، روحانیت و مردم را منسجم کند و حرکت در راستای وحدت همه ملت ایران و کسانی که دنبال آرمان‌های امام(ره) و انقلاب هستند، را یکپارچه کند. درواقع وحدت و یکپارچگی، چه تحت عنوان ائتلاف باشد یا وحدت باشد، برای ما فرقی نمی‌کند چراکه می‌خواهیم همه جریانات انقلابی و آرمان‌خواه نظام با هم متحد شوند.


ابراهیمی ضمن اشاره به نتیجه  انتخابات مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: در حال حاضر مجلس یک مجلس انقلابی شده، قوه قضاییه نیز متحول و انقلابی شده است، بنابراین اگر در نتیجه انتخابات 1400 دولت انقلابی و آرمان‌خواه هم داشته باشیم، کشور یک تحول بزرگ دیگری در تاریخ انقلاب  از خودش باقی خواهد گذاشت که براساس آن بتواند برای نسل‌های بعد هم مثمرثمر باشد.


انتهای پیام/4158/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته