دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 آذر 1394 - 13:04

تجلیل از پژوهشگران بر‌تر واحد آباده

به مناسبت گرامیداشت هفته پژوهش در مراسمی که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده برگزار شد از پژوهشگران بر‌تر این دانشگاه تجلیل شد.
کد خبر : 56261

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس واحد آباده در این مراسم با توجه به اهمیت پژوهش در توسعه کشور، از تمامی استادان و دانشجویان درخواست کرد بر روی طرح‌ها و مقالات پژوهشی که زمینه کاربردی دارند فعالیت کنند.


دکتر مهدی زارع گفت: ما باید در کارهای پژوهشی خود امانت‌دار بوده و از هرگونه شتاب زدگی و سرقت علمی خودداری کنیم و دنبال حق و حقیقت باشیم و روحیه انتقادپذیری داشته باشیم.


معاون پژوهش و فناوری واحد آباده گفت: نامگذاری یک هفته به عنوان هفته پژوهش اهمیت آن را می‌رساند، زیرا پیشرفت و ترقی هر کشوری مدیون پیشرفت علمی آن است.


دکتر مرضیه حیدری اظهار کرد: ما در هفته پژوهش امسال با همکاری تعدادی از ادارات شهرستان دستاوردهای پژوهشی را در نمایشگاهی در معرض دید علاقه‌مندان گذاشتیم که این زمینه ارتباط صنعت با دانشگاه را فراهم می‌کند.


حیدری گفت: دانشگاه آزاد اسلامی رتبه اول را در سطح تولیدات علمی در سطح کشور دارد و سیاست دانشگاه اکنون موضوع کیفیت مقالات و چاپ آنها در مجلات معتبر است که ما فهرست آنها را در سایت دانشگاه قرار داده‌ایم.


معاون پژوهش و فن آوری واحد آباده گزارشی از فعالیت‌های انجام گرفته را بیان کرد: چاپ ۱۸ عنوان کتاب، ۱۵ طرح خاتمه یافته، تکمیل اطلاعات کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها در سایت سا‌ها، تجهیز آزمایشگاه‌های پرستاری- خرید ۱۳۰ عنوان کتاب جدید برای رشته پرستاری - خرید وبسایت جدید دانشگاه انعقاد قرارداد دو طرح برون دانشگاهی با شورای اسلامی شهر و نصب و راه اندازی اینترنت وایرلس از مهم‌ترین اقدامات سال جاری است.


در پایان جلسه با اهدا لوح از پژوهشگران بر‌تر از بین اساتید، کارکنان و دانشجویان قدردانی شد.


همچنین به همت حوزه معاونت پژوهش و فناوری واحد نمایشگاهی از دستاوردهای پژوهشی شهرستان در محل دانشگاه برگزار که با حضور فرماندار شهرستان افتتاح شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته