دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 بهمن 1399 - 11:28
نقش عنوان کرد؛

جزئیات تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد و اداره نوسازی مدارس اصفهان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد، جزئیات تفاهم‌نامه این دانشگاه با اداره نوسازی مدارس اصفهان را تشریح کرد.
کد خبر : 562349
1.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از نجف‌آباد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد و اداره‌كل نوسازی مدارس استان اصفهان با هدف تعریف و اجرای دوره‌های آموزشی، کاربردی و مهارتی برای کارکنان این اداره، ایجاد نظام موضوعات در طرح پایش براساس چالش‌های اداره‌کل و تعریف پایان‌نامه‌های کاربردی ارشد و دکتری در راستای پروژه‌های مشترک تفاهم‌نامه امضا کردند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در این نشست با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در تلاش است علاوه بر کمیت آموزش با درنظرگرفتن كیفیت و ارتقای سطح آموزش و ورود به حل چالش‌ها و مشكلات صنعت و جامعه به دانشگاهی آموزشی، پژوهشی، کارآفرین و اجتماعی تبدیل شود، اظهار کرد: ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه برای رسیدن به این اهداف بسیار حائز اهمیت است.


دانشگاه آزاد اسلامی 40 درصد بار آموزش عالی را به دوش می‌کشد


امیررضا نقش افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد یکی از دو واحد جامع مستقل در کشور است كه با وجود برخی محدودیت‌ها و موانع پیشرفت‌های علمی و پژوهشی چشمگیری در سطح بین‌المللی و كشوری كسب کرده است.


وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی 40 درصد بار آموزش عالی کشور را به دوش می‌کشد و بدون دریافت بودجه از دولت به‌صورت مردمی به فعالیت خود ادامه می‌دهد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد، هدف از برگزاری این جلسه را انعقاد قرارداد پژوهشی براساس اولویت‌های تحقیقاتی اداره‌کل نوسازی مدارس استان اصفهان تعریف و اجرای دوره‌های آموزشی، کاربردی و مهارتی برای کارکنان، ایجاد نظام موضوعات در طرح پایش براساس چالش‌های اداره‌کل، تعریف پایان‌نامه‌های کاربردی ارشد و دکتری در راستای پروژه‌ها و کارآموزی دانشجویان در اداره‌کل نوسازی مدارس استان اصفهان دانست.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته