دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

جلوگیری از ورود لیورپول به آلمان/ مصاف شاگردان کلوپ با لایپزیک در زمین بی‌طرف

پلیس فدرال آلمان اجازه ورود لیورپول را به این کشور نداد تا دیدار شاگردان کلوپ با لایپزیک در زمین بی‌طرف برگزار شود.
کد خبر : 562307
225.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، دیدار رفت تیم‌های لیورپول و لایپزیک در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در شرایطی برگزار خواهد شد که تیم آلمانی حاضر به میزبانی از لیورپول نیست.


نشریه «دیلی میل» اعلام کرد به دلیل دستور وزارت کشور آلمان که ویروس جهش یافته کرونا از انگلیس آمده، امکان ورود تیم لیورپول به آلمان وجود ندارد. مدیرعامل باشگاه لایپزیک تأیید کرد که این مسابقه در آلمان برگزار نمی‌شود و یا در ورزشگاه تاتنهام هاتسپر در لندن برگزار می‌شود و یا اینکه در ورزشگاه پوشکاش آرنا در بوداپست مجارستان برگزار خواهد شد.


این مسابقه قرار بود 16 فوریه در لایپزیک برگزار شود اما پلیس فدرال آلمان که مسئول کنترل مرز است، اجازه ورود تیم یورگن کلوپ به آلمان را نداد تا مسابقه در خارج از آلمان برگزار شود.


وزارت کشور آلمان در بیانیه‌ای اعلام کرد: دستور حفاظت از ویروس جهش‌یافته کرونا توسط دولت فدرال توافق شد. تنها چند مورد استثنا را در نظر گرفته و هیچ ترتیب خاصی برای ورزشکاران حرفه‌ای در نظر گرفته نشده اگرچه برخی از معافیت‌ها برای پزشکان و سایر کارگران اصلی وجود دارد. این وزارتخانه بارها گفته که هیچ مقررات خاصی برای ورزشکاران حرفه‌ای وجود ندارد.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته