دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 بهمن 1399 - 16:08
دانشگاه همراه با انقلاب/89 برهانی‌فر:

عزتمندی و ایستادگی مقابل کفر از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز گفت: در انقلاب با وجود مشکلات با عزت زندگی می‌کنیم و تحت سیطره بیگانگان نیستیم و این با درایت و هدایت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی که خار چشم دشمنان بوده، میسر شده است.
کد خبر : 562147
مراسم دهه فجر.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرج با حضور محمدحسن برهانی‌فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج، ویژه‌برنامه گرامیداشت ولادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها و دهه فجر با حضور مسئولان، استادان، کارکنان و دانشجویان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جوار مزار شهدای گمنام این دانشگاه برگزار شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز در این نشست درباره فضایل حضرت زهرا سلام‌الله علیها اظهار کرد: همه ما زندگی خود را مدیون بانوی حضرت زهرا سلام‌الله علیها هستیم؛ چراکه اگر حضرت فاطمه سلام‌الله علیها نبود، حضرت علی علیه‌السلام نبود و اگر علی علیه‌السلام نبود در نهایت هستی نبود.


محمدحسن برهانی‌فر درباره شکل‌گیری جمهوری اسلامی ایران و پیروزی انقلاب اسلامی افزود: اگر بخواهیم چیزی را ارزیابی کنیم باید اول گذشته آن را ببینیم. کسانی که گاهی نقدهایی را بر این انقلاب دارند اگر خود، گذشته کشور را می‌دیدند(نه از طریق رسانه‌های بیگانه) بسیاری از این نقدهای ناروا را مطرح نمی‌کردند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با اشاره به برخی از مشکلات قبل از انقلاب از جمله کشته شدن بسیاری از نخبه‌ها در سراسر کشور و اخراج بسیاری از دانش‌آموزان به‌دلیل مشکلات مالی بیان کرد: در انقلاب با وجود مشکلات با عزت زندگی می‌کنیم و تحت سیطره بیگانگان نیستیم و این با درایت و هدایت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی که خار چشم دشمنان بوده، میسر شده است.


مدیرکل سازمان تبلیغات اسلانی استان البرز نیز با تبریک ولادت حضرت فاطمه سلام‌الله علیها و ایام‌الله دهه فجر گفت: حضرت فاطمه سلام‌الله علیها هم کفو و همتای مولای متقیان بود و اگر حضرت فاطمه سلام‌الله علیها نبود، هیچ هم کفوی برای حضرت علی علیه‌السلام و حضرت محمد صلی‌الله و علیه و آله و سلم خلق نمی‌شد.


امام خمینی(ره) با انقلاب اسلامی مقابل طاغوت‌ ایستادگی کرد


حجت‌الاسلام مهدی ولایی برحق با اشاره به سخن امام حسن عسگری علیه‌السلام درباره حضرت فاطمه سلام‌الله علیها که فرمودند: ما اهل بیت علیهم‌السلام حجت‌های خدا بر خلق هستیم، اما حضرت زهرا سلام‌الله علیها حجت خدا بر حجج عالم است، گفت: فاطمه محور ولایت است و ایشان اسطوره‌ای برای بانوان ایرانی و عالم هستند.


وی درباره پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: انقلاب اسلامی از پیدایش یک انقلاب بود و امام خمینی(ره) با این انقلاب در مقابل همه طاغوت‌ها ایستادگی کرد.


مدیرکل سازمان تبلیغات استان البرز با بیان اینکه به اذعان همه پاک‌ترین نظام موجود با وجود همه معایب موجود انقلاب اسلامی است، تشریح کرد: سنگر انقلاب نه تنها ایران نیست، بلکه بسیاری از کشورهای منطقه و جهان هم پرچم مقاومت را برداشته‌اند.


ولایی برحق تأکید کرد: جمهوری اسلامی دو  بال دارد که یک بال آن مظهر اسلامیت آن بوده که همانا رهبر معظم انقلاب و ولی‌فقیه است و مظهر جمهوریت آن باید به گونه‌ای طراحی شود که یک دولت انقلابی و اسلامی جاری شود و تا جمهوریت آن بلوغ پیروی از اسلام را نداشته باشد سرعت رسیدن به هدف کم خواهد شد.


به گزارش آنا، در پایان این مراسم با اهدا جوایز و لوح از 14 نفر از مادران شهدای دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته