دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 بهمن 1399 - 09:36
جعفرپور عنوان کرد؛

استقبال از کتابخوانی در روزهای کرونایی

دبیر باشگاه کتابخوانی آبان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز گفت: در یک‌سالی که فعالیت حضوری باشگاه به‌دلیل شیوع کرونا متوقف شده بود، پویش‌هایی برای کتابخوانی انجام و با استقبال افراد کتابخوان مواجه شد.
کد خبر : 562014
اوز.jpg

نازآفرین جعفرپور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در اوز اظهار کرد که اعضای باشگاه كتابخوانی آبان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز در دوره خوانش‌ها مجازی، تاکنون سه کتاب «نان آن سال‌ها»، «ناطور دشت» و «1984» را خوانش کرده‌اند و هفته گذشته كتاب «دوستش داشتم» را نيز خوانش و بررسی كردند.


وی خاطرنشان کرد: طبق روال كتاب «دوستش داشتم» اثر آناگاوالدا، کتابی بود که در دور سوم توسط اعضا در قالب فايل صوتی خوانش و هر شب ساعت ٢٠ در گروه مجازی ارسال می‌شد.


دبیر باشگاه کتابخوانی آبان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز گفت: در یک‌سالی که فعالیت حضوری باشگاه به‌دلیل شیوع کرونا متوقف شده بود، پویش‌هایی برای کتابخوانی از جمله پویش کتابخوانی در فضای مجازی انجام و با استقبال افراد کتابخوان مواجه شد.


این مسئول صحبت‌های مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی و کتاب‌خوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید چندی قبل از دانشگاه آزاد اسلامی اوز را یادآور شد و اظهار کرد: قابل توجه دانستن فعالیت منسجم و تشکیلاتی دانشجویان در خوانش کتاب و تشکیل باشگاه کتاب‌خوانی و اینکه روی ساختار دانشگاه با مطالعه کار شده، نشان از اندیشه مدیریت این دانشگاه دارد که تلفیقی از فرهنگ و هنر است.


جعفرپور با ابراز خشنودی از همکاری اعضا یادآور شد: وقتی یکی از مقامات بالای فرهنگی وزارت کشور چنین دیدگاهی را عنوان می‌کند بر انگیزه دانشجویان بیشتر افزوده می شود.


دانشجوی علوم قضائی دانشگاه آزاد اسلامی اوز افزود: با امکانات دانشگاه که در اختیار همه قرار دارد، امید داریم با رفع محدودیت‌ها نشست‌های حضوری درون و برون‌دانشگاهی در سطح گسترده‌تر از سرگرفته شود.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته