دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 بهمن 1399 - 09:00
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ مطرح گرد؛

آخرین وضعیت ترافیکی پایتخت/ ترافیک در بزرگراه امام‌علی(ع)

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ آخرین وضعیت ترافیکی پایتخت را تشریح کرد.
کد خبر : 562007
1020906_784.jpg

مجید رنجبر در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از بوستان جوانمردان، شهید حکیم در مسیر غرب به شرق از باکری، بزرگراه هاشمی رفسنجانی در مسیر غرب به شرق از شهید ستاری، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح، آزادی در مسیر غرب به شرق از میدان آزادی و مسیر جنوب به شمال نواب از شهید چراغی، سنگین گزارش شده است.


وی افزود: بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از شیشه مینا و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر دارای بار ترافیک صبحگاهی است.


رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب شمیران نو، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از هنگام، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست، بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از کامرانیه نیز ترافیک گزارش شده است.


وی از رانندگان درخواست کرد: با توجه به بارندگی و لغزندگی سطح معابر از سرعت و سبقت خودداری کرده و سرعت مطمئنه را لحاظ کنند.


انتهای پیام/4148/


انتهای پیام/

برچسب ها: ترافیک تهران
ارسال نظر
هلدینگ شایسته