دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 بهمن 1399 - 17:11
در گفتگو با آنا عنوان شد؛

ناگفته‌های حجت‌الاسلام صدیقی از کتاب «مثل او»/ غزل‌های اخلاقی «مثل او» توسط آیت‌الله سلیمانی رونمایی می‌شود

مؤلف کتاب «مثل او» با بیان اینکه این کتاب مهم‌ترین جلوه اخلاق یعنی حماسه و عرفان است، بیان کرد: امروز زبان شعر باید در خدمت اخلاق باشد تا نسل جوان با اخلاق آشنا شوند.
کد خبر : 561920
photo_۲۰۲۱-۰۲-۰۵_۰۲-۳۵-۲۷.jpg

حجت‌الاسلام ماشاالله صدیقی در حاشیه رونمایی از کتاب «مثل او» در یادواره شهدای فین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در کاشان اظهار کرد: هنر جلوه ماندگار حقیقت زندگی انسان بوده که گاهی از  زبان بدن گویاتر و رساتر است.


وی اضافه کرد: هنر شاید سر «علمه البیان» باشد که از قدرت تکلم بالاتر بوده و نشان از رحمت رحمانیه خداوند بعد از خلقت انسان است.


مؤلف کتاب «مثل او» بیان کرد: زبان شعر رشحه‌ای از همان تعلیم بیان بوده که می‌تواند عصاره هستی یعنی زیبایی خلقت را به تصویر بکشد و زبباترین جلوه خلقت، عشق به خداوند است.


مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان مطرح کرد: امروز زبان شعر باید در خدمت اخلاق باشد تا نسل جوان ما با مهم‌ترین جلوه اخلاق یعنی حماسه و عرفان آشنا شوند.


صدیقی گفت: موجب افتخار است که مجموعه غزل‌های اخلاقی حماسی «مثل او» در یادواره شهدای فین با دست مبارک آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در شهرستان کاشان رونمایی می‌شود.


وی در پاسخ به این سوال که در حوزه ادبیات چند مجموعه کار کردید، متذکر شد: بعد از مجموعه صلای عشق و ترکیب‌بند اردهال و نیلوفران آبی و کتاب مثل برگ این پنجمین مجموعه است که در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.


به گزارش آنا؛ کتاب «مثل او» در 196 صفحه توسط انتشارات سلمی نگین روانه بازار نشر شده است.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته