دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی تهران  برشمرد:

مهمترین چالشهای زنان کارآفرین ایرانی

بزرگداشت بانوان کارآفرین با حضور خانم دکتر سیده فاطمه مقیمی، عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی تهران در مرکز همایشهای کتابخانه ملی برگزار شد.
کد خبر : 56187

به گزارش گروه اقتصادی آنا، این همایش با هدف معرفی زنان کارآفرین به عنوان الگوهای موفق در عرصه کار و زندگی، تبادل تجارب مدیران موفق کارآفرین در سطح ملی، ترویج فرهنگ نقش آفرینی زنان در راستای دستیابی به توسعه اقتصادی و اجتماعی، استفاده بهینه از توانایی های زنان در حوزه های مختلف، بررسی روش های بهبود و اصلاح سیاست های حمایتی از بانوان کارآفرین و شناسایی روش های علمی و موثر در جذب استعداد های بالقوه زنان برگزار شد.


در این همایش خانم سیده فاطمه مقیمی، کارآفرین برتر جهان اسلام نیز در سخنانی با اشاره به تحقیقات در زمینه کارآفرینی زنان، اثرات اقتصادی کارآفرینی زنان در کشورهای توسعه یافته، مهمترین چالشهای زنان کارآفرین را برشمرد.


وی با اشاره به برنامه های حمایتی اجرا شده در سایرکشورها، بر ضرورت توسعه کارآفرینی زنان در ایران تاکید کرد و برخی ویژگیهای شخصیتی زنان کارآفرین، به ویژه زنان کارآفرین ایرانی را بر شمرد.


عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی تهران همچنین به برخی تجربیات زنان کارآفرین اشاره کرد و مهمترین مشکلات زنان کارآفرین ایرانی را نیز مورد بحث قرار داد.


گفتنی است همایش بزرگداشت زنان کارآفرین کشور به همت شرکت همایش گزاران مهستان و با همکاری و مساعدت سازمان بهزیستی کشور، وزارت آموزش و پرورش، مرکز امور زنان و خانواده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران ، دفترآموزش و توسعه فعالیت های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، کانون زنان بازرگان ایران ، سازمان آموزش و فنی و حرفه ای استان تهران ، دانشگاه الزهرا ، انجمن علمی بازرگانی ایران ، امور بانوان وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و دبیرخانه نهضت ملی الگو سازی اقتصاد مقاومتی برگزار شد.



انتهای پیام/

برچسب ها: فاطمه مقیمی
ارسال نظر
قالیشویی ادیب