دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 بهمن 1399 - 19:22
امام جمعه بوینس آیرس آرژانتین:

رشد و بالندگی 42 ساله ایران اسلامی در فشار حداکثری شیاطین جهان اتفاق افتاد

امام جمعه بوینس آیرس آرژانتین گفت: ایران اسلامی در این 42 سال کانون توجه و فشار حداکثری شیاطین عالم بوده؛ اما با همه این فشارها به رشد و بالندگی خیره‌کننده‌ای نائل آمده است.
کد خبر : 561773
Picture_3421.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ساوه، عبدالکریم پاژ در همایشی که در آموزشکده انرژی شهرستان ساوه برگزار شد، اظهار کرد: شما توجه داشته باشید کشورهای جهان مانند آرژانتین از غفلت ابرقدرت‌ها برای رسیدن به رشد و بالندگی استفاده کرده‌اند؛ اما آیا کسی بوده که ندیده باشد ایران اسلامی در این 42 سال کانون توجه و فشار حداکثری شیاطین عالم بوده و با همه این فشارها به رشد و بالندگی خیره‌کننده‌ای نائل آمده است.


امام جمعه بوینس آیرس آرژانتین افزود: خمینی کبیر ایران را الگویی برای همه ملت‌های مظلوم جهان قرار داده؛ اما امروز عملکرد دشمنان جمهوری اسلامی شرم‌آور بوده و آنهایی که ادعای آقایی جهان را دارند، همه دیدند که حتی در مسائلی مانند کرونا به ایران ظلم کردند.


محصول 42 ساله ایران اسلامی مقاومت و سربلندی است


عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه نیز با قدردانی از ایستادگی 42 ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: هر منطقه و هر کشوری محصولی دارد و محصول 42 ساله ایران اسلامی مقاومت و سربلندی است و امروز حتی در دورافتاده‌ترین کشورهای جهان، ایران و اسلام را با نام مقاومت، سربلندی و بالندگی می‌شناسند.



احسان ساده اضافه کرد: کارکرد انقلاب اسلامی را باید در سه محور ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی مورد ارزیابی قرار داد  که می‌بینیم در این سه محور به انفاس قدسی خمینی کبیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری  برای همه ملت‌های جهان به نقطه اتکایی تبدیل شده‌ایم.


انتهای پیام/4121/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته