دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 بهمن 1399 - 16:27
با حضور مسئولان؛

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر معرفی شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر در مراسمی با حضور مسئولان معرفی شد.
کد خبر : 561756
WhatsApp Image 2021-02-04 at 10.01.45 AM.jpeg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بردسیر، مراسم تودیع و معارفه رؤسای سابق و جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر با حضور مسئولان برگزار و آمنه فیروزآبادی به‌عنوان رئیس جدید این واحد دانشگاهی معرفی و از تلاش‌های ارزنده افشین صالحی، رئیس سابق این واحد دانشگاهی قدردانی شد.


توسعه رشته‌های تحصیلی واحدهای دانشگاهی بر اساس نیاز منطقه و شهر


رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در این مراسم  اقدامات ارزنده افشین صالحی را ستود و اظهار کرد: وی در دوران مدیریت خود در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر، منشأ خدمات فراوانی بود.


محمود آقاجانی، توسعه رشته‌های تحصیلی و رشد 10 درصدی دانشجو را یکی از عملکردهای مهم افشین صالحی برشمرد و برای وی آرزوی توفیق کرد و  آمنه فیروزآبادی را یکی از بانوان فعال عرصه فرهنگی و پژوهشی برشمرد و تأکید کرد: واحدهای دانشگاهی باید بر اساس نیاز منطقه و شهر، رشته‌های تحصیلی را توسعه دهند.


وحدت و همدلی 2 رکن اصلی جامعه، خانواده و محیط کار


امام جمعه بردسیر نیز با قدردانی از اقدامات افشین صالحی و با گرامیداشت دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی ایران، علاوه بر بعد سیاسی، انقلابی فرهنگی بود.


حجت‌الاسلام علی‌اکبر کرمانی وحدت و همدلی را دو رکن اصلی جامعه، خانواده و محیط کار دانست و برای  آمنه فیروزآبادی رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر آرزوی توفیق کرد.



 افشین صالحی، رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر نیز با ارائه گزارش عملکردی از اقدامات انجام‌شده، از اهتمام مسئولان شهرستان و استان، کارمندان، استادان و دانشجویان در تحقق اهداف دانشگاه قدردانی کرد و خواستار ارتباط بیشتر دانشگاه با صنعت شد.


آمنه فیروزآبادی، رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر نیز با قدردانی از فعالیت‌های انجام‌شده، برنامه‌های آینده خود را برای پیشبرد اهداف دانشگاه ارائه کرد.



به گزارش آنا، آمنه فیروزآبادی، دارای مدرک تحصیلی دکتری تخصصی جامعه‌شناسی است. تألیف کتاب و اجرای چند طرح پژوهشی و ارائه مقالات متعدد در مجامع علمی ملی و بین‌المللی گوشه‌ای از فعالیت‌های پژوهشی این استاد دانشگاه بوده و پیش از این هدایت معاونت فرهنگی و دانشجویی این واحد دانشگاهی را بر عهده داشت.


انتهای پیام/4121/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته