تأکید مدیرعامل بانک مهر ایران بر جلب رضایت مشتريان
به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا از روابط عمومی بانک قرضالحسنه مهر ایران، دکتر مرتضی اکبری مديرعامل اين بانک در سفر به استان كرمانشاه از ستاد و تعدادي از شعب بانك بازديد كرد. وي در اين بازديدها نكاتي را براي بهبود روند فعاليت كاركنان مورد تأكيد قرار داد.
اکبری با اشاره به اهمیت تلاش برای جذب مشتری بيشتر از سوي کارکنان شعب، جلب رضايت مشتريان را نيز از مهمترين مواردي دانست که لازم است كاركنان بانك مورد توجه قرار دهند.
وی همچنین بر آسانگیری ضمانت براي دريافت تسهيلات تأکيد کرد و گفت: لازم است کارکنان در سريعترين زمان ممكن كار مشتريان را انجام دهند.
اکبری به کارکنان یادآوری کرد كه پیگير وصول مطالبات باشند و سعي كنند تا جاي ممكن شعبهاي كه در آن كار ميكنند با مطالبات غيرجاري روبرو نشود.
گفتنی است اکبری علاوه بر ساختمان مدیریت شعب استان کرمانشاه، از شعب ميدان آزادي، فاطمي، شريعتي، مدرس، وليعصر، بلوار طاق بستان، لاله مسکن و آباداني مسکن نيز بازديد كرد.
در این سفر وکیل مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل حوزه مديريت، نجدي مدير امور استانها و محمدي رئيس اداره کل حراست بانک مهر ايران، اكبري را همراهي كردند.
انتهای پیام/ر/4127
انتهای پیام/