دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
یحیی گل‌محمدی:

بازی مهم و حساسی در پیش داریم/ بازیکنان تراکتور فرصت‌طلب هستند

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: بازی خیلی مهم و حساسی پیش رو داریم و تراکتور بازیکنان فرصت‌طلبی دارد.
کد خبر : 561546
IMG-20201231-WA0072.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر تراکتور اظهار کرد: قبل از هر چیز برای علی انصاریان آرزوی سلامتی دارم. از مردم عزیز کشورم می‌خواهم برای سلامتی او دعا کنند تا ان‌شاءالله هر چه زودتر برگردد و در آغوش مادر عزیزش باشد.


وی ادامه داد: ما روزهای سختی را پشت سر می‌گذاریم و عزیزان زیادی را به خاطر بیماری کرونا از دست دادیم و برای همه بیماران آرزوی سلامتی می‌کنم.


سرمربی تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: بازی خیلی مهم و حساسی پیش رو داریم و تراکتور تیمی است که فوتبال خوبی را ارائه می‌دهد. برای این تیم و هوادارانش احترام زیادی قائل هستم. خیلی خوشحالم به شهر تبریز می‌رویم که خودم خاطرات زیادی از آن دارم. امیدوارم شاهد یک بازی خوب و فنی باشیم. با توجه به کیفیت هر دو تیم اطمینان دارم این اتفاق رخ می‌دهد.


وی افزود: امیدوارم عملکرد خوبی در دفاع کردن و بخش تهاجمی داشته باشیم زیرا تراکتور بازیکنان تأثیرگذار و خیلی خوبی در خط حمله دارد. یکی از روزهای سخت ما است اما باید خیلی با تمرکز بوده و در کار دفاعی مراقب حریف باشیم زیرا بازیکنان تراکتور فرصت‌طلب هستند و از موقعیت‌ها خوب استفاده می‌کنند. هدف اصلی ما هم کسب سه امتیاز و پیروزی است. امیدوارم با یک بازی خوب بتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم. در نهایت ان‌شاءالله دیدار خوبی باشد.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته