دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 آذر 1394 - 18:23
سرپرست واحد گرمسار پس از بازگشت از ترکیه عنوان کرد:

پیشنهاد دانشگاه مهمت آکف ارسوی ترکیه برای تاسیس شعبه‌ای از دانشگاه آزاد در این کشور

دکتر طاهره میرساردو پس از بازگشت از ترکیه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا از درخواست دانشگاه دولتی مهمت آکف ارسوی ترکیه برای تاسیس شعبه‌ای از دانشگاه آزاد اسلامی در این دانشگاه خبر داد.
کد خبر : 56152

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر طاهره میرساردو، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار پس از بازگشت از ترکیه از درخواست دانشگاه دولتی مهمت آکف ارسوی برای تاسیس شعبه ای از دانشگاه آزاد اسلامی در این دانشگاه خبر داد.


وی که به همراه مدیر دفتر همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه آزاد اسلامی و مدیر امور بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در سفری 4 روزه به منظور انعقاد قرارداد همکاری های مشترک علمی و پژوهشی با دانشگاه دولتی مهمت آکف ارسوی به ترکیه سفر کرده بود ضمن ارزیابی مثبت از این سفر گفت: پیشنهاد دانشگاه مهمت آکف ارسوی ترکیه به ریاست دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شده که در صورت موافقت جناب آقای دکتر میرزاده، شعبه ای از دانشگاه آزاد اسلامی در دانشگاه دولتی مهمت آکف ارسوی ترکیه تاسیس خواهد شد.



دکتر میرساردو با بیان اینکه مجوزهای لازم جهت تاسیس شعبه ای از دانشگاه آزاد اسلامی درکشور ترکیه توسط دانشگاه مهمت آکف ارسوی اخذ و در اختیار دانشگاه آزاد قرار داده خواهد شد افزود: این دانشگاه با اهداء زمین مورد نیاز، ضمن حمایت های لازم، بخشی از امکانات و تجهیزات مورد نیاز تاسیس دانشگاه را نیز در اختیار دانشگاه آزاد اسلامی قرار خواهد داد.


دانشگاه مهمت آکف ارسوی یکی از دانشگاه های بزرگ و دولتی کشور ترکیه می باشد که در شهر بوردور ترکیه و در زمینی به مساحت 16000 هکتار احداث شده است. این شهر در نزدیکی آنتالیا واقع شده و شامل دانشکده های دامپزشکی، هنر، فنی ومهندسی، الهیات و علوم انسانی می باشد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته