خدمات دیتاک به کسب و کارهای اینترنتی
به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا امروز مشاغل میتوانند تمامی دادههای مورد نیاز از فروش، افزایش مشتری وفادار و ... را به راحتی جمع آوری کنند. این اطلاعات ممکن است شامل استفاده از برنامه تلفن همراه، کلیک دیجیتالی، تعاملات کاربران در شبکههای اجتماعی و موارد دیگر باشد. تا چند سال پیش بدست آوردن اطلاعاتی در مورد ساعات بیداری مشتریان، نظراتشان در مورد یک برند و یا انتظاراتشان از یک محصول یا خدمت کمی عجیب و غریب بود. اما کنون وجود ابزارهایی مثل دیتاک این کار را آسان کرده است. دیتاک از جمله پلتفرمهای هوشمند برای تجزیه و تحلیل دادههاست.
اگرچه هنجارهای مشتریان تا حد زیادی تغییر کرده است، اما وجود این ابزار به کسب و کارها کمک میکند به راحتی اطلاعات مورد نیاز در مورد کسب و کارشان را جمع آوری کنند. مزیت استفاده از Dataak عبارت است از:
امکان پیشبینی نیازهای مشتریان
آلارم سامانه روابط عمومی دیتاک برای سوشال لیسنینگ این امکان را برای سازمانها و کسب و کارهای بزرگ و کوچک فراهم کرده تا نیازهای واقعی مشتریانشان را درک کنند. از این رو میتوانند تجربه مشتری را به راحتی بهینه کرده و روابط خود را با آنها بهبود ببخشند. به این صورت که کسب و کارها با تحلیل دادهها، اطلاعات مفیدی را از کاربران (مشتریان خود) در فضای مجازی بدست میآورند. از سوی دیگر با امکان مشتریان برای به اشتراک گذاشتن دادههای خود در یک محیط امن، امکان شناخت آنها را دارند.
مشتریان به طور فزایندهای از طریق چندین کانال نظراتشان را در مورد یک برند ثبت میکنند. از این رو منابع دیجیتال جای منابع سنتی را که قادر به ثبت و گردآوردی نیستند، گرفتهاند. علاوه بر این، مشتریان انتظار دارند شرکتها و برندهای مورد نظرشان بیدرنگ پاسخ نظرات و مشکلاتشان را بدهند. دیتاک چنین زمینهای را فراهم میکند.
کاهش خطر جعل و تقلب
گزارشات تحلیل کسب و کار که توسط ابزارهای هوشمندی مثل دیتاک انجام میشود، امکان جعل داده را کاهش میدهد. در واقع این ابزار بدون اینکه اطلاعات اشتباهی را با هدف سوءاستفاده به برندها بدهد، واقعیتها را نشان میدهد. وقتی مشتریان نسبت به یک برند بدبین شدهاند، این دیتاک است که بدون حذف این نظرات، صاحبان برند را در جریان وضعیت کسب و کارشان قرار میدهد.
همچنین اگر محصولات یک برند با افت کیفیت مواجه شده است و مشتریان ناراضی هستند، دیتاک میتواند به راحتی دادههای مربوط به آن را گردآوری کند. قابلیتهای کارآمد تجزیه و تحلیل داده هم تا حد زیادی از کلاهبرداری و سوءاستفاده سازمانی پیشگیری میکند. از سوی دیگر اگر کلاهبردارانی در فضای مجازی با نام یک برند در حال فعالیت باشند، از طریق تحلیل دادهها میتوان به این موضوع پی برد. شناسایی عاملان و صفحات سوءاستفادهگر و کلاهبردار یکی دیگر از خدمات دیتاک به کسب و کارهاست.
تحویل محصولات مرتبط با نیاز مشتریان
وقتی از گزارش تحلیل رقبا در کسب و کار توسط دیتاک صحبت میکنیم، یعنی سازمان میتواند اطلاعات دقیق و مهمی را بدست آورد. سپس مدیران کسب و کار با کمک این دادهها میتوانند نقشه راهبردی را برای تولید محصولات باکیفیت و خدمات مطابق با نیاز مشتری پیش بینی کنند.
ابزار هوشمند دیتاک این امکان را به تمامی کسب و کارها میدهد تا بتوانند از طریق فضای مجازی عقاید، نظرات و دیدگاههای کاربران را پیدا کنند. سپس بتوانند این نظرات را برای پیشبینی تقاضای بازار و تهیه محصولات و ارائه خدمات استفاده کنند.
شخصی سازی و خدمات
از دیگر مزیتهایی که ابزار هوشمند دیتاک به کسب و کارهای اینترنتی ارائه میدهد، میتوان به مقابله با نوسانات ایجاد شده در بازار اشاره کرد. دادههای ساختاری که از طریق این ابزار بدست میآید، میتواند هر گونه مشکل ایجاد شده در فضای رقابتی بازار و کسب و کار اینترنتی را تشخیص دهد. در واقع وقتی یک مدیر کسب و کار این دادهها را بدست میآورد میتواند در زمان واقعی، عکس العمل درستی را به نیازهای مشتریان بدهد. این کار صرفا از طریق تجزیه و تحلیل دادههای دقیق و درست امکانپذیر است.
دریافت بیگ دیتای شبکههای اجتماعی توسط دیتاک این فرصت را برای مشاغل اینترنتی فراهم میکند تا تعاملات را براساس پرسونای مشتری تنظیم کنند. از سوی دیگر دریافت این اطلاعات به درک نگرش مشتریان و در نظر گرفتن عواملی مانند موقعیت مکانی کمک زیادی میکند.
برای مشاغلی که باید از کانالها و شبکههای اجتماعی متعددی استفاده کنند، شخصیسازی محتواها برحسب نیاز کاربران هر شبکه اهمیت دارد. دیتاک میتواند برای چنین استراتژی با شناخت علایق و نیاز کاربران مفید واقع شود.
بهینه سازی و بهبود تجربه مشتری
گزارشات تحلیل کسب و کار، به بهبود مدیریت مشتریان کمک زیادی میکند. مدیریت ضعیف عملیات میتواند منجر به انبوهی از مسائل پرهزینه شود. از جمله اینکه باعث کاهش مشتریان وفادار برند شود و یا اعتبار کسب و کار اینترنتی را خدشهدار کند. اما وقتی که مدیر چنین مشاغلی از اطلاعات دقیق یک ابزار هوشمند مثل دیتاک استفاده میکنند، قادر به تحقق انتظارات مشتریان و دستیابی به تعاملات سودمند با آنها خواهند بود.
پیدا کردن اینفلوئنسر مارکتینگ
یکی دیگر از مزیتها و خدمات دیتاک به کسب و کارهای اینترنتی امکان دستیابی به اینفلوئنسرهای مرتبط با کسب و کار است. در صفحه کدام فرد تاثیرگذار در مورد برند شما صحبت میشود؟ کدام صفحه برای کسب و کار شما برچسبگذاری میکند؟ کدام صفحه محصولات یا خدمات شما را برای مشتریان معرفی میکند؟ کدام اینفلوئنسرها محصولات یا خدماتی شبیه به کار شما را تبلیغ میکنند؟ روش تبلیغ آنها چگونه است و چه بازخوردی دارد؟ چقدر در کارشان موفقند؟
همه این سوالات با کمک ابزار دیتاک قابل پاسخگویی هستند. به عبارت دیگر وقتی از ابزار هوشمند دیتاک استفاده کنید میتوانید بهترین و مرتبطترین اینفلوئنسر را برای تبلیغات کسب و کارتان پیدا کنید.
گزارش تصویر برند
در نهایت یکی دیگر از خدمات دیتاک به کسب و کار اینترنتی شما این است که بتوانید یک گزارش دقیق از برند خود را بدست آورید. شما میتوانید با اطلاعاتی که از این ابزار بدست میآورید متوجه شوید کسب و کارتان در چه وضعیتی قرار دارد. گزارشات تصویر برند در مورد وضعیت برند در میان مخاطبان (محبوبیت و یا نفرت کاربران از آن) صحبت میکنند.
در پایان
دیتاک ابزاری هوشمند برای تمامی کسب و کارهای اینترنتی است. حتی اگر به تازگی وارد این حیطه شدهاید و تجربه یا مشتریان زیادی ندارید، با کمک دیتاک میتوانید شرایط و وضعیت خود را به راحتی بررسی کنید.
انتهای پیام/4127
انتهای پیام/