دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پرویز مظلومی: صدر جدول را پس می‌گیریم/ برهانی در استقلال از فوتبال خداحافظی می‌کند

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: صبا نتایج قابل قبولی کسب کرده‌ است اما ما هم استقلال هستیم و تلاش می‌کنیم به صدر جدول برگردیم.
کد خبر : 56117

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر صبا گفت: «بازی حساسی پیش روی داریم. صبا تا اینجای فصل خیلی خوب کار کرده و نشان داده تیم قابل احترامی است. آن‌ها مربی باهوشی دارند که نتایج خوبی گرفته است. تمام تلاشمان این است که یک هفته‌ای که از صدر دور بودیم، دوباره برگردیم. تمام برنامه ما همین است که سه امتیاز را با ارائه یک بازی تهاجمی بگیریم چون یک امتیاز به درد ما نمی خورد.»


وی افزود: «ما بعد از بازی با تراکتورسازی تمرین آنچنانی نداشتیم و خواستیم با ریکاوری و استراحت بتوانند با بدنی شاداب تماشاگران را راضی کنند. ان‌شاءالله از ما حمایت می کنند تا قهرمانی نیم فصل را در تهران جشن بگیریم.»


وی در پاسخ به سوال خبرنگار آنا مبنی بر اینکه آیا از نتایج تیمش در فصل جاری راضی بوده است و اینکه نظرش راجع به تعداد تساوی‌های تیمش چیست، گفت: «البته بعضی از این تساوی‌ها با تیم‌های خوبی بوده است. من خودم راضی به تساوی نیستم و دوست دارم یا ببازیم یا ببریم. نکته دیگر هم اینکه تیم‌های دیگر دست و پا بسته نیستند و به دنبال حل این نقیصه هستیم.»


او در پاسخ به سوالی درباره لیست های منتشر شده درباره ورودی‌ها و خروجی‌های تیمش گفت: «فصل نقل و انتقالات که می‌شود حرف و حدیث زیاد می‌شود. من دو بازی حساس دارم و این حرف‌ها به تمرکز بازیکنانم لطمه می‌زند. ما دوست نداریم کسی از جمع ما جدا شود و مسلم بدانید که به دنبال جایگزین هم هستیم. این لیست ها همه گمانه است و من هیچ لیستی به باشگاه نداده‌ام. مثلا برهانی را جدیدا زیاد مطرح می‌کنند. او خیلی متعصب است و مطمئن باشید که او فوتبالش را در استقلال تمام می‌کند. کسی تا الان تقاضای جدا شدن از ما را نکرده است. همه بازیکنان قرارداد دارند و ما هم همه بازیکنان را می‌خواهیم.»


سرمربی استقلال در واکنش به سوالی درباره فخرالدینی، بیان کرد: «همانطور که گفتم هیچ بازیکنی درخواست جدایی نداده و ما هم همه را می‌خواهیم. اگر کسی هم درخواست جدایی بدهد باید برررسی کنیم و شاید موافقت نکنیم.»


مظلومی درباره غایبان تیمش در مصاف با صبا نیز، گفت:«ما میثم مجیدی و یعقوب کریمی را در اختیار نداریم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته