دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 آذر 1394 - 16:33

دانشگاه آزاد اسلامی ایلام به عنوان دستگاه برتر در امر نماز شناخته شد

در همایش پیش اجلاس سراسری نماز در استان ایلام، دانشگاه آزاد اسلامی به‌واسطه توجه ویژه به مقوله نماز به عنوان دستگاه برتر شناخته شد و با اهداء جوایز و لوح تقدیر به رییس واحد ایلام از این دانشگاه تجلیل به عمل آمد.
کد خبر : 56099

به گزارش خبرنگار آنا، در همایش پیش اجلاس سراسری نماز در استان ایلام که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و مسؤولان استانی برگزار شد، دانشگاه آزاد اسلامی بواسطه توجه ویژه به مقوله نماز به همراه چند دستگاه و اداره دیگر به عنوان "دستگاه برتر" شناخته شد و با اهداء جوایز و لوح تقدیر به دکتر عباسی رییس واحد ایلام از این دانشگاه تجلیل به عمل آمد.


حجت‌الاسلام محمدتقی لطفی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در این مراسم، نماز را مصونیت بخش دانست و اظهار کرد: احیای نماز باعث احیاء و سالم سازی جامعه شده و از منکرات جلوگیری می‌کند.



نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام از اهتمام دانشگاه آزاد اسلامی به مقوله نماز تشکر کرده و افزود: امیدواریم که استان ایلام در زمینه نماز در زمره استانهای اول کشور باشد.


در این مراسم مقاله نصرت اله حیدری، معاون دانشجویی و فرهنگی واحد ایلام نیز با عنوان "نماز و سنجش دستاوردها" در بحث آسیب شناسی به عنوان مقاله برتر قرائت شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته