دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 بهمن 1399 - 16:44
چگین:

هیئت‌های اندیشه‌ورز استانی نقش بسیار مهمی در ارائه طرح‌های نوآورانه دارند

سرپرست مرکز مطالعات، برنامه‌ریزی و تعالی علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هیئت‌های اندیشه‌ورز استانی نقش بسیار مهمی در ارائه طرح‌های نوآورانه متناسب با ظرفیت‌های بومی استان دارند.
کد خبر : 560688
637476902831653478.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، میثم چگین، سرپرست مرکز مطالعات، برنامه‌ریزی و تعالی علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هیئت‌های اندیشه‌ورز استانی نقش بسیار مهمی در ارائه طرح‌های نوآورانه متناسب با ظرفیت‌های بومی استان، حل مسائل و نیازمندی‌های استانی دارند.


وی افزود: این طرح‌ها می‌تواند شامل پیشنهادهای خلاقانه در ایجاد رشته‌های جدید، دانشکده‌های جدید، نشریه‌ها و تألیفات علمی جدید، دوره‌های توانمندسازی با هدف معرفت‌افزایی و دانش‌افزایی برای اساتید باشند. همواره از این هیئت‌ها درخواست شده فعالیت خود را صرفاً بر اندیشه‌ورزی و ارائه طرح‌های نیازمحور و خلاقانه متمرکز کنند.


سرپرست مرکز مطالعات، برنامه‌ریزی و تعالی علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه هیئت‌های اندیشه‌ورز باید طرح‌های نیازمحور ارائه دهند، خاطرنشان کرد: بقا و ارتقای جایگاه هیئت‌ها در گرو فعالیت‌های ارزشمند و ارزش‌افزایی تخصصی آن‌ها خواهد بود، به‌طوری‌که باید جایگاه هیئت‌های اندیشه‌ورز در استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی شناخته و تثبیت شود.


انتهای پیام/4118/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته