دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
یادداشت؛

اشتباهات تکراری فکری مانع اصلی موفقیت استقلال

ابراهیم طالبی طی یادداشتی نوشت؛محمود فکری با اشتباهات تکراری خود مانع برتری استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان شد.
کد خبر : 560508
258370.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا - ابراهیم طالبی، آقای محمود فکری کارهای شما مرا یاد حکایت «فلانی را ول کن، بازیکن خودمونو بگیر» می‌اندازد. آنقدر از اشتباهات تکراری شما گفتیم که وقتی از چیدمان استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان مطلع شدیم تازه فهمیدیم که هنوز چیزهایی برای سورپرایز کردن  ما دارید.


آقای فکری آخر کدام تفکر و تعقل پشت فرایند جانشینی سید حسین حسینی به‌جای رشید مظاهری بود. عملکرد رشید در همه بازی‌های انجام شده در رقابت‌های این فصل عالی بوده است. آقای فکری دروازه‌بانان نیز مانند هر بازیکن دیگر در بازی‌های مختلف بین بهترین و بدترین عملکردشان یک ارزش مشخص در درصد وجود دارد که ارتباط مستقیم با شرایط روحی و روانی آنها، اعتماد به نفس، خودباوری و  ثبات شخصیتی‌شان دارد. 


فقط برای اطلاع سرمربی تیم استقلال مثلاً برای سید حسین حسینی حسینی دروزاه‌بان آبی‌پوشان تهران بین 45 تا 55 درصد است. به خاطر همین ما گاهی عملکردی عالی و گاهی به شدت ضعیف از او می‌بینیم. (فینال جام حذفی مقابل تراکتور) این عدد برای رشید مظاهری کمتر از 10 درصد است. مثال تمام بازی‌ها برای استقلال تا امروز.


کسی نمی‌تواند این را انکار کند که استقلال با رفلکس‌ها و عملکرد عالی مظاهری در درون دروازه بین ۸تا ۱۰ امتیاز بیشتر کسب کرده است. عدم استفاده از چنین سنگربانی خودزنی محض است. از سویی دیگر محمود فکری اگر بازی با سه دفاع قد بلند مرکزی برنامه بازی مقابل نفت مسجدسلیمان بوده باشد،کمی عجیب است، چون نفت تنها روی زمین بازی می‌کند و اتخاذ چنین چیدمانی در اصل وریا غفوری و محمد نادری را هم زمین گیر کرد چراکه نمی‌توانستند در حملات شرکت کنند.


آقای محمود فکری تیم شما در کنار اینکه برای بازی به خصوص در حملات هیچ‌گونه برنامه‌ای نداشت، به خاطر چیدمان عجیب در طول بازی مهاجمین هیچ حمایتی از سوی خط میانی نداشتند. در کنار ایرادات فنی نفهمیدیم، زوج مسعود ریگی و مهدی مهدی‌پور که تازه داشتند هماهنگ می‌شدند، چرا  وجود نداشت. آقای فکری به خدا نفهمیدیم چرا امیرارسلان مطهری فرصت طلب در لحظاتی که تیم به گل پیروزی نیاز داشت، تعویض و محمدحسین فلاح جوان که باید در شرایطی مساعدتر به بازی گرفته شود به میدان آمد تا در آخرین دقایق موقعیتی بسیار خوب را به خاطر کمبود تجربه از دست بدهد. ضمناً بابک مرادی را بازیکنی با کیفیتی دیدیم که بی‌دلیل به بازی گرفته نمی‌شد.


در نهایت آقای فکری عملکرد تیمتان نمره خوبی دریافت نکرد ولی با کمی خوش‌شناسی می‌توانست پیروز بازی باشد ولی همان‌طور که گفتم در طول فصل و در هر بازی نمی‌توان شانس و اقبال را در کنار خود داشت. با این روند بالاخره صدر جدول از دست خواهد رفت.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته