دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
ژوزه مورینیو:

اشتباهات فردی باعث شکست به لیورپول شد/ تاتنهام ناچار است بدون «کین» مبارزه کند

سرمربی تیم تاتنهام گفت: در دیداری بازنده شدیم که باید با اشتباهات خودمان مقابله می‌کردیم و ناچاریم بدون «کین» مبارزه کنیم.
کد خبر : 560039
_311.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تاتنهام با قبول شکست خانگی مقابل لیورپول در رده ششم باقی ماند و با صدر جدول فاصله‌اش بیشتر شد. مصدومیت هری کین و تعویض اجباری مهاجم ارزشمند تاتنهام نیز ادامه فصل را برای تیم لندنی سخت‌تر از قبل کرد.


ژوزه مورینیو در خصوص مصدومیت هری کین اظهار کرد: برخی بازیکنان جانشین ندارند و هر دو مچ پای کین آسیب دیده است. ناچار هستیم با همین وضعیت ادامه دهیم و در هر موقعیتی باید بجنگیم تا موفق شویم. البته که در غیاب برخی نفرات مبارزه سخت‌تر می‌شود.


وی درباره شکست مقابل لیورپول گفت: اشتباهات فردی مانع شد تا به نتیجه‌ای که مدنظرمان بود دست یابیم. در نیمه اول بازی خوبی انجام دادیم و گل آفساید زدیم اما در آخرین لحظات اشتباهی مرگبار داشتیم و بازنده به رختکن رفتیم. ناچار به تعویض کین شدیم و شکل بازی تیم عوض شد. روی اشتباهی دیگر گل خوردیم و بلافاصله جبران کردیم اما باز هم با اشتباهی مرگبار گل سوم وارد دروازه شد.


سرمربی تیم تاتنهام افزود: در دیداری بازنده شدیم که باید با اشتباهات خودمان مقابله می‌کردیم و نمی‌توانم حرف دیگری بزنم. برای رسیدن به نتیجه مطلوب نباید دچار اشتباه فردی شد اما این اتفاق سه بار رخ داد و در آینده نیاز داریم تا بدون خطا بازی کنیم تا دست خالی از زمین خارج نشویم.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته