دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

کمالیان: انجام فعالیت پژوهشی به آموزش هویت می‎بخشد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با تاکید بر انجام فعالیت‌های پژوهشی اظهار کرد: هویت آموزش با انجام فعالیت پژوهشی میسر می شود.
کد خبر : 56003

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر امین‌رضا کمالیان در جلسه شورای جامع آموزش دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان در جمع روسای دانشکده و مدیران گروه های آموزشی، با تشکر از مدیران و مسئولان گذشته دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان گفت: آنچه امروز ملاحظه می‎کنید حاصل زحمات خستگی‎ناپذیر همکارانی است که در گذشته زحمات بسیاری را متحمل شده‌اند و محصول زحمات این عزیزان منجر به این شده است که امروز دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان بیش از 12 هزار دانشجو در مقاطع و رشته‎های مختلف، 135 نفر عضو هیات علمی و 360 کارمند داشته باشد و به عنوان مرکز مادر و واحد استانی مطرح شود.


دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان افزود: یکی از مهمترین وظایف حوزه آموزش دانشگاه این است که با گام‎های ارزنده فاصله با استانداردهای علمی و پژوهشی را کاهش دهد.


وی با بیان اینکه تمام رشته‌های موجود در دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان مجوز وزارت علوم و تحقیقات را دارند، عنوان کرد: فصل جدیدی برای مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شده که محصول تلاش‌های انجام شده در این فصل باید رسیدن به دانشگاه کارآفرین اجتماعی باشد و در این فصل بار مسئولیت در حوزه آموزش و پژوهش سنگین‌تر از گذشته است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی تاکنون خارج از قانون گامی برداشته نشده و متاسفانه بیشترین هجمه‎ها را متحمل شده است.


کمالیان خاطرنشان کرد: کارنامه درخشان دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه علمی، پژوهشی، فرهنگی، ورزشی و ... خود گواه عملکرد شفاف، روشن و بدون ابهام این مجموعه عظیم دانشگاهی است.


در بخش دیگری از این جلسه حمیدرضا گنجعلی معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان گزارش عملکرد ارائه و جلسه به صورت ارائه راهکار و تبادل نظر در خصوص مسائل آموزشی و پژوهشی ادامه یافت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته