دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 اسفند 1393 - 19:05

گل ادینهو پَرپَر شد/اولین شکست شاگردان "تونی" در آسیا مقابل نسف قارشی

تیم تراکتورسازی تبریز در اولین دیدار خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا مغلوب حریف ازبک شد.
کد خبر : 5600

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم تراکتورسازی تبریز ایران در اولین دیدار خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم نسف قارشی ازبکستان رفت که در نهایت نماینده کشورمان در این دیدار با نتیجه 2بر1 مغلوب حریف شد.


این نتیجه در حالی به دست آمد که تراکتورسازان بازی را با برتری خود آغاز کردند و در نیمه اول در دقیقه 32 توانستند توسط مهاجم برزیلی خود لوسیانو ادینهو به گل اول دست یابند و با برتری نیمه اول را به مقصد رختکن ترک کنند.


در نیمه دوم وضعیت بسیار متفاوت دنبال شد و این تیم نسف قارشی ازبکستان بود که بازی را طوفانی آغاز کرد و بازیکنان این تیم در دقیقه 46 توانستند به فاصله یک دقیقه از آغاز بازی گل تساوی را توسط ایلکوم شامرادوف به ثمر برسانند.


بعد این گل شاگردان تونی اولیویرا به کار دفاعی روی آوردند تا حداقل امتیاز را در این بازی حساس به دست بیاورند اما این تاکتیک آنها جواب نداد و سرانجام حریف ازبک در دقیقه 53 توانست گل برتری را توسط مقصود کریمف وارد دروازه ترکتورسازان کند.


بازیکنان تراکتورسازی که از این گل غافلگیر شده بودند در ادامه تلاش کردند تا گل تساوی را به ثمر برسانند اما تلاش آنها سودی نداشت و در نهایت نیز بازی با همان نتیجه 2بر1 به پایان رسید تا تونی اولیویرا با شکست لیگ قهرمانان آسیا را آغاز کند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته