دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 بهمن 1399 - 16:01
حیدری خبر داد؛

معافیت دانشگاه آزاد اسلامی از پرداخت عوارض و تغییر کاربری املاک

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی از تصویب معافیت این دانشگاه از پرداخت عوارض و تغییر کاربری املاک در کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 خبر داد.
کد خبر : 559906
2.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اهواز، احمد حیدری که به‌منظور شرکت در چهل و یکمین نشست شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و بازدید و آشنایی با وضعیت واحدهای دانشگاهی به این استان سفر کرده است در بازدید از واحدهای دانشگاهی باغملک و ایذه، خواستار توجه بیشتر به واحدهای کوچک و ارتقای وضعیت آنها به‌ویژه در زمینه جذب دانشجو و رشته‌های آموزشی براساس آمایش و نیاز منطقه شد.


معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در این بازدید، توسعه آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها، ارتقای فعالیت‌های پژوهشی، تجاری‌سازی و درآمدزایی را بهترین فرصت مناسب برای ارتقای واحدهای کوچک خواند.


وی در نشستی که به‌منظور بررسی وضعیت واحدهای کوچک دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان برگزار شده بود با بیان این مطلب که  انقلاب اسلامی ایران شجره‌ای طیبه است، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از مولودهای این شجره طیبه است.



حیدری با تأکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی محور توسعه شهرها محسوب می‌شود، خواستار توجه دانشگاه‌ها به آموزش و تربیت مهارتی دانشجویان شد و افزود: آموزش مهارت به دانشجویان می‌تواند آنها را بعد از فراغت از تحصیل، کارآفرین، ایده‌پرداز، خلاق و تولیدکننده و تلاشگر برای رفع مشکلات و مسائل کشور کند.


وی حرکت دانشگاه آزاد اسلامی به سوی دانشگاه حل مسئله را یکی از موفقیت‌های مبارک این دانشگاه خواند و گفت: دانشگاه حل مسئله در تعداد زیادی از واحدهای دانشگاهی آغاز و عملیاتی شده است.


معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی، ارتباط این دانشگاه با مجلس شورای اسلامی را مطلوب دانست و اظهار کرد: با حمایت نمایندگان مجلس در کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 معافیت دانشگاه آزاد اسلامی از پرداخت عوارض و تغییر کاربری املاکی که مادام در اختیار دارد به تصویب رسیده است.


به گزارش آنا، شرکت در چهل و یکمین نشست شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان با حضور رؤسای واحدهای دانشگاهی، غبارروبی از مزار شهدای گمنام، بازدید از واحد دانشگاهی بهبهان، ماهشهر و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز از دیگر برنامه‌های سفر معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی به استان خوزستان اعلام شده است.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته