دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 بهمن 1399 - 15:01
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تیران مطرح کرد؛

تدوین برنامه جامع برای حل مشکلات در هیئت‌های اندیشه‌ورز

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران، یکی از اهداف تشکیل هیئت اندیشه‌ورز را فائق آمدن بر معضلات جامعه، شناسایی دقیق مشکلات، ریشه‌یابی آنها و تدوین برنامه جامع و هدفمند برای حل آنها دانست.
کد خبر : 559892
WhatsApp Image 2021-01-26 at 10.24.57.jpeg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تیران، جلسه هیئت اندیشه‌ورز امر به معروف و نهی از منکر شهرستان تیران و کرون با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمد شیاسی امام جمعه شهر رضوانشهر به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران  برگزار شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران در این نشست، یکی از اهداف تشکیل این جلسات را فائق آمدن بر معضلات جامعه، شناسایی دقیق مشکلات، ریشه‌یابی آنها و تدوین برنامه جامع و هدفمند  برای حل آنها دانست.


فرهاد مصری‌نژاد از دیگر اهداف تشکیل این جلسات را توجه و رسیدگی به مسایل و مشکلات اجتماعی و فرهنگی جامعه دانست و گفت: حضور در صحنه جوانان ارزشی و حزب‌اللهی می‌تواند کمک مؤثری در به ثمررسیدن اهداف این جلسات داشته باشد؛ بنابراین وظیفه ماست که جوانان را دعوت به این میدان کنیم.


حجت‌الاسلام محمد شیاسی امام جمعه شهر رضوانشهر هم با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب درباره سبک زندگی اسلامی گفت: سبک زندگی صحیح؛ عاملِ تداومِ انقلاب است؛ بنابراین با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب سبک زندگی صحیح را در بیانیه گام دوم انقلاب مشخص کرده‌اند، باید آن را سرلوحه این جلسات قرار دهیم و با بهره‌گیری از آن در راستای بررسی و رفع مشکلات جامعه گام برداریم.


در پایان اعضای کارگروه هیئت اندیشه‌ورز امر به معروف و نهی از منکر شهرستان تیران و کرون درباره نقاط ضعف و قوت این شهرستان در امر به معروف و نهی از منکر به بحث و تبادل نظر پرداختند.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته