دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
آنا گزارش می‌دهد؛

اسرائیلی‌ها دوباره «تهران» را علیه «تهران» راه انداختند!

در انفعال سینمای ایران، صهیونیست‌ها همچنان با ساخت محصولات غیرواقع اما مهیج ضدایرانی و این بار فصل دوم «Tehran» تبلیغات خود را در سرویس‌های پخش جهانی ادامه می‌دهند.
کد خبر : 559608
Tehran_Photo_010801-H-2021-1611677422-928x523.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه سینمایی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، پس از ساخت سریال ضد ایرانی «تهران» توسط رژیم صهیونیستی و حتی پخش جهانی آن، فصل دیگری از این مجموعه نیز در دست پخش قرار خواهد گرفت.


«تهران» در رویه‌ای پروپاگاندایی از تلاش نهادهای نظامی - امنیتی اسرائیل برای بمباران تاسیسات هسته‌ای ایران است که گویا ساختش به مذاق صهیونیست خوش آمده و دوباره سراغ فصل دیگری از آن نیز رفته‌اند.


ددلاین در خبری مدعی شد: « اپل‌تیوی تریلر جاسوسی «تهران» (Tehran) محصول اسرائیل را  به عنوان اولین سریال غیرانگلیسی زبان خود، برای فصل دوم تمدید کرد. این سریال ضمن پخش در اسرائیل، در سراسر جهان نیز به پخش می‌‎رسد!


این سریال در ماه سپتامبر کمی بعد از اولین نمایش در اسرائیل در ژوئن 2020 ، در سرویس پخش جریانی اپل نیز منتشر شد.»


گفتنی است رژیم صهونیستی پیش از این نیز تولیداتی را علیه ایران در دست ساخت قرار داده که به دلیل پخش جهانی، بهتر دیده شوند؛ این درحالی است که سینمای ایران نسبت به این جریان درانفعال همیشگی به سر می‌برد و تنها در حوزه سریال‌سازی شاهد محصولاتی هستیم که این نیز عمدتا برد و مصرف داخلی دارد.


انتهای پیام /4143/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته