دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
استفانو پیولی:

ابراهیموویچ در آرزوی کمک به میلان گرفتار شد/ 10 نفره شدن برد اینتر را رقم زد

سرمربی تیم میلان گفت: زلاتان ابراهیموویچ کمی در آرزوی کمک به تیم گرفتار شد و 10 نفره شدن پیروزی اینتر را بر میلان رقم زد.
کد خبر : 559589
93.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، میلان در مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی ایتالیا بازی یک بر صفر برده مقابل اینتر را 2 بر یک واگذار کرد و سرمربی این تیم معتقد است 10 نفره شدن تیمش عامل رقم خوردن این شکست بود اگرچه به اذعان کارشناسان پنالتی و ضربه ایستگاهی که دو گل اینتر را رقم زد جای تشکیک داشت.


استفانو پیولی  پس از بازی به «رایلی اسپورت» گفت: متأسف هستیم که از جام بیرون بیرون رفتیم وقتی مشتاق رقابت بودیم. این بازی به ما گفت که می‌توانیم با یک تیم بسیار قدرتمند همگام شویم اما 10 نفره شدن شرایط را پیچیده کرد.


وی درباره درگیری ابراهیموویچ لوکاکو اظهار کرد: این اتفاق بازی را تحت تأثیر قرار داد، اولین اخطار باعث اخراج زلاتان در نیمه دوم شد. آنها باتجربه و حرفه‌ای هستند و نمی‌دانم به یکدیگر چه گفته‌اند ولی ممکن است چنین اتفاقی بیفتد. باید از موارد پیش پا افتاده گذر کرد و به مسائل مهم‌تر اندیشید.


سرمربی میلان در خصوص کارت قرمز داور به زلاتان ابراهیموویچ بیان کرد: با 10 نفره شدن کار مشکل‌تر شد و در مورد خطای پنالتی تصمیم داور کمی عجیب بود. این عملکرد خوبی است، من از این شکست با اطمینان نسبت به آینده تیمم بیرون آمدم.


پیولی درباره علت شکست میلان برابر اینتر عنوان کرد: تفاوت فقط این بود که ما 10 نفر باقی مانده بودیم، اگر با 11 بازیکن در مقابل 11 نفر دیگر بازی می‌کردیم امکان حفظ نتیجه وجود داشت. زلاتان کمی در آرزوی کمک به تیم گرفتار شد، می‌توانست بازی را حفظ کند ولی در ادامه فصل به میلان کمک خواهد کرد.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته