دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 بهمن 1399 - 14:46

تیمچه مارکت؛ خرید از بازار تهران با چند کلیک

تیمچه مارکت فروشگاهی است که با هدف پر کردن این جای خالی و پل زدن بین خریدار و فروشنده‌های بازار ظهور کرد. این فروشگاه اینترنتی نه تنها می‌خواهد خریداران خرد را به فروشندگان بازار وصل کند، بلکه امکان خریده عمده را نیز به فروشندگان می‌دهد.
کد خبر : 559441
5.png

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، بازار تهران یکی از قدیمی‌ترین و مهم‌ترین مراکز خرید تهران و حتی ایران است. از خرید شب عید تا خرید عمده گاه به گاه خانواده‌ها، بازار همیشه از مهم‌ترین مقاصد خرید ایرانیان بوده است. تنوع، کیفیت و قیمت مناسب بازار تهران باعث شد تا با وجود ظهور مال‌ها، برندها و هزاران امکان خرید مدرن، هنوز حجره‌های بازار تهران طرف‌داران خاص خود را داشته باشند.


اما این روزها، یک سال بعد از آغاز کرونا، بسیاری از رفتن به بازار محروم شدند. منطقه‌ای که روزی نه تنها محل خرید، بلکه محل گشت و گذار مردم بوده است از مقصد خریدی بسیاری حذف شده. بسیاری ترجیح می‌دهند خریدهای خود را از نزدیک‌ترین فروشگاه به محل زندگی خود انجام دهند. بخش قابل توجهی از مردم نیز فروشگاه‌های اینترنتی را به شکل جدی مورد توجه قرار دادند.


استقبال در حدی از خرید اینترنتی افزایش یافت که مرور فروشگاه‌های اینترنتی کوچک و بزرگ بسیاری پدیدار شدند. از فروشگاه بزرگی که با تبلیغاتی چند صد میلیاردی قصد دارد به غول جدید بازار تبدیل شود تا فروشگاه کوچکی در یک شهر کوچک که قصد دارد اجناسش را نقاط مختلف کشور بفروشد.


این میان اما جای فروشگاهی که پل ارتباطی بین خریداران و فروشندگان بازار تهران باشد خالی بود. تیمچه مارکت فروشگاهی است که با هدف پر کردن این جای خالی و پل زدن بین خریدار و فروشنده‌های بازار ظهور کرد. این فروشگاه اینترنتی نه تنها می‌خواهد خریداران خرد را به فروشندگان بازار وصل کند، بلکه امکان خریده عمده را نیز به فروشندگان می‌دهد. در همین راستا تیمچه مارکت تمام ویژگی‌های یک فروشگاه درجه یک اینترنتی را دارد.


امنیت و اعتبار


پیش از همه چیز امنیت و اعتبار یک فروشگاه اینترنتی مهم است. با توجه به گسترش بازار خرید اینترنتی به جز کلاهبرداری فروشگاه‌هایی هم وجود دارند که کیفت خدمات مناسبی ندارند. تیمچه مارکت فروشگاهی شناخته شده است که امنیت آن تضمین شده است.


تنوع کالا


یک فروشگاه اینترنتی خوب به تنوع کالا نیاز دارد. در فروشگاه‌های بزرگ این تنوع شامل انواع مختلف کالا می‌شود. یعنی شما باید بتوانید از موبایل تا شومیز را در لیست فروشگاه پیدا کنید. تیمچه مارکت تنوع خوبی را در کالاهای خود مهیا کرده، تنوعی که به قیمت کاهش کیفیت کالاهای ارائه شده تمام نشده است.


قیمت مناسب


هیچ ارزانی‌ای بی‌علت نیست ولی هر گرانی‌ای هم توجیه‌پذیر نیست! هر‌کس گران‌بفروشد الزاما جنس بهتری به شما نمی‌دهد. تمیچه مارکت مارکت پلیس فروشندگان بازار است و به همین علت قیمت مناسب‌تری نسبت به اکثر فروشگاه‌های اینترنتی دارد.


پشتیبانی مناسب


پشتیبانی مناسب شما پاسخگویی در هنگام خرید و پشتیبانی بعد از خرید است. از راهنمایی درباره یک کالای خاص تا پشتیبانی بازگشت کالا همه‌وهمه شامل پشتیبانی مناسب، آنلاین و پاسخگو است. تیمچه مارکت نه تنها در شرایط عادی پشتیبانی خوبی دارد، بلکه در شرایط مثل جمعه سیاه و شب عید با گسترش تیم پشتیبانی خود از کاهش کیفیت خدمات جلوگیری می‌کند.


تیمچه مارکت قصد دارد تجربه‌ای جدید را برای خریدارانش رقم بزند و می‌خواهد به آن‌ها ثابت کند که در خرید اینترنتی به جز صرفه جویی در وقت و هزینه، می‌توان کالای بهتری را نیز تهیه کرد.


سامیار مظاهری، مدیر تیمچه مارکت درباره ایده اصلی شکل‌گیری این فروشگاه می‌گوید: ما فهمیدیم که بخشی از فروشندگان بازار تهران مایل به مشارکت در فضای فروش اینترنتی هستند، ولی امکانات، وقت و تجربه آن را ندارند. بنابرین دنبال شکل دادن به بستری رفتیم که این امکان را به فروشندگان بازار بدهد. برای تسهیل کار ما حتی بخشی از وظایف فروشنده در سر و سامان دادن به فروش اینتنرتی را برعهده گرفتیم.



بستری که مدیر تیمچه مارکت از آن سخن می‌گوید باعث ایجاد مارکت پلیسی شد که قیمت‌های رقابتی و کیفیت قابل توجهی دارد و مشتریان زیادی را جذب خود کرده است.


ویژگی دیگر تیمچه مارکت پشتیبانی قوی آن است. مظاهری در این باره می‌گوید: ما سعی کردیم پشتیبانی و سرویس‌دهی قوی و خوبی داشته باشیم. ویژگی دیگر ما این است که جنس خریداری شده توسط مشتری کیفیتی به خوبی چیزی که در سایت دیده دارد. این یعنی برخلاف برخی فروشگاه‌ها شما کالایی با عکس خوب را نمی‌خرید که کالایی بی‌کیفیت را تحویل بگیرید، بلکه ما کالایی بهتر از آن چه می‌بینید را به شما می‌دهیم. مثلاً این‌طور نبوده است که مشتری شلوار جین یا پالتویی بخرد و با کالایی متفاوت رو به رو شود.


آن چنان که گفته شد ویژگی دیگر تیمچه مارکت تلاش مهیا کردن بستر B2B است که به فروشندگان غیر تهرانی اجازه می‌دهد به صورت عمده محصولات خود را از قلب بازار تهران بخرند و صرفه جویی خوبی در وقت و هزینه‌های رفت و آمد خود کنند.


انتهای پیام/ر


انتهای پیام/

برچسب ها: خرید اینترنتی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته