دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 آذر 1394 - 16:33

برگزاری کرسی آزاداندیشی در واحد فسا/ دانشجو از سیاست بداند؟...نداند؟

کرسی آزاداندیشی با موضوعات (دانشجو از سیاست بداند؟...نداند؟ تحلیل سیاسی باشد ؟؟..نباشد؟ در امور کشور دخالت کند؟ نکند؟؟) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فسا برگزار شد.
کد خبر : 55912

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، این کرسی آزاداندیشی به همت تشکل اسلامی سیاسی اندیشه برتر و همکاری دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فسا برگزار شد.


دبیر تشکل اسلامی سیاسی اندیشه برتر دانشگاه آزاد واحد فسا از مسئولان این واحد برای برگزاری این کرسی آزاداندیشی و لبیک به ندای رهبر تشکر و اظهار کرد: اینگونه کرسی‌ها باعث می‌شود دانشجویان خود را در برابر سرنوشت خویش و جامعه خویش مسئول بدانند.


محمدجواد زارعپور افزود: دانشجو همان‌گونه که آن پیر جماران نام نهاد قوه متفکره این ملت است و مقدرات مملکت در دست اوست؛ پس لازم و واجب است علاوه بر خودسازی و تجهیز علم و معرف در راستای آزادی، توسعه و آبادانی ایران اسلامی گام‌های موثر بردارد. از راه‌های توسعه یک کشور مشارکت و حضور آگاهانه مردم در صحنه سیاست است و بخش اعظم فعالیت در راستای اگاهی‌بخشی و تاثیر بر مردم جامعه بر عهده دانشجو است.


وی ادامه داد: نیاز است دانشجویان به عنوان مسئولان آینده جهت‌گیری جامعه را درک کنند و ابزاری در دست دشمن نشوند. هر حرفی را به راحتی نپذیرد یا رد نکند. دانشجو باید آزادی‌خواه و آزاداندیش باشد؛ آزاداندیشی یعنی آزادنه فکر کردن، آزادانه تصمیم گرفتن و به دنبال بلندگوی تبلیغاتی احزاب و افراد منافع‌طلب و فرصت‌طلب نرفتن.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته