دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 آذر 1394 - 16:31

شاعران آیینی دانشگاهی در نخستین سوگواره‌ شعر «راه برتر» واحد ایلام تجلیل می‌شوند

نخستین سوگواره شعر و نثر ادبی عاشورایی «راه برتر» ویژه دانشگاهیان استان ایلام به همت معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام و کانون شعر و ادب، روز چهارشنبه در محل سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار می‌شود.
کد خبر : 55911

به گزارش خبرنگار آنا، دبیر کانون دانشجویی شعر و ادب دانشگاه آزاد اسلامی ایلام از برگزاری برنامه‌ تجلیل از برگزیدگان نخستین سوگواره‌ شعر و ادب عاشورایی با عنوان «راه برتر» ویژه دانشگاهیان استان ایلام در روز چهارشنبه ساعت ده صبح در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام خبر داد.


«یاسر بابایی» گفت: از آنجا که استان ایلام صاحب بستر‌های مناسب در زمینه شعر و نثر ادبی در سطح کشور است این بار دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام اقدام به برگزاری نخستین سوگواره شعر و نثر عاشورایی «راه برتر» در بین کارکنان و دانشجویان دانشگاهی استان کرده است.


دبیر کانون شعر و ادب دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام افزود: هدف از برگزاری این سوگواره تکریم حماسه‌سازان فرهنگ عاشورایی، ترویج شعر آیینی در استان و همچنین شناسایی استعدادهای دانشجویی در این عرصه است.


وی گفت: از آنجا که استان ایلام به عنوان دروازه عتبات عالیات در کشور مطرح است، باید این‌گونه برنامه ها در سطح کشوری و بین المللی برگزار شود. سوگواره "راه برتر" نیز با چنین هدفی طرح ریزی شده است که امیدوارم در سال‌های آینده در ابعاد گسترده تری برگزار شود.


بابایی با بیان اینکه این سوگواره در دو بخش شعر و نثر ادبی برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: بعد از پایان مهلت فراخوان 30 اثر به دبیرخانه نخستین سوگواره شعر و نثر ارسال شد و مراسم تجلیل از شاعران و نویسندگان شرکت کننده در سوگواره شعر و نثر عاشورایی «راه برتر» فردا چهارشنبه 25 آذر ساعت 10 صبح در محل سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته