دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
به همت پژوهشکده سل مسیح دانشوری؛

سومین کنگره آسیایی-آفریقایی مایکوباکتریولوژی برگزار می‌شود

سومین کنگره آسیایی-آفریقایی مایکوباکتریولوژی به همت مرکز تحقیقات مایکوباکتریولوژی و پژوهشکده سل و بیماری‌های ریوی مسیح دانشوری به‌صورت وبینار برگزار می‌شود.
کد خبر : 559082
637471632335269613.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، سومین کنگره آسیایی-آفریقایی مایکوباکتریولوژی به همت مرکز تحقیقات مایکوباکتریولوژی و پژوهشکده سل و بیماری‌های ریوی مسیح دانشوری به ریاست دکتر علی‌اکبر ولایتی، رئیس بیمارستان مسیح دانشوری از 8 تا 10 بهمن‌ماه به‌صورت آنلاین با حضور اساتید و محققان داخل و خارج از کشور برگزار می‌شود.


ارتباط سل نهفته با کووید-19، ارتباط فعال‌شدن سل به همراه آلودگی با کووید-19، بررسی تست‌های جدید و آزمایش‌های تشخیصی جهت تشخیص سریع نوع مقاوم بیماری سل، مشارکت حداکثری دانشجویان، اساتید و فعالان حوزه بهداشت و سلامت در کنترل بیماری سل، جهت‌دهی زمینه تحقیقات، تولیدات و دستاوردهای علمی فعالان این عرصه، پیشرفت، ارزیابی و ارتقای مداوم تجهیزات و امکانات آزمایشگاه‌های منطقه‌ای، کشوری و فراکشوری و آشنایی با روش‌های تشخیص، درمان و پیشگیری از بیماری‌های مایکوباکتریومی غیرسلی از اهداف برگزاری سومین کنگره آسیایی-آفریقایی مایکوباکتریولوژی است.


علاقه‌مندان از سراسر کشور اعم از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه‌های سراسری می‌توانند به‌صورت رایگان در این کنگره شرکت کنند.


یاداور می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام در این کنگره به آدرس https://live.ijmyco.org مراجعه کرده، همچنین سایت کنگره به آدرس www.aasmcongress.ir در دسترس علاقه‌مندان است. برنامه کنگره در لینک https://aasmcongress.ir/files_site/files/r_10_210124122048.pdf قابل مشاهده است.


انتهای پیام/4118/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب