دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 اسفند 1393 - 20:13
دور برگشت مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال

صعود تیم های پرستاره به نیمه نهایی/ مدافع عنوان قهرمانی حذف شد

در ادامه دور برگشت مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال مردان ایران، با صعود تیم های شهرداری ارومیه، میزان خراسان ، شهرداری تبریز و پیکان تهران به نیمه نهایی به پایان رسید.
کد خبر : 5590

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، دور برگشت مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال مردان ایران، جام مرحوم حسین معدنی ، از ساعت 17 امروز ادامه پیدا کرد.


در پایان دیدارهای مرحله نیمه نهایی تیم های میزان خراسان، شهرداری ارومیه ، پیکان تهران و شهرداری تبریز موفق شدند ضمن برتری مقابل حریفان خودبه جمع چهار تیم نهایی لیگ برتر والیبال راه پیدا کنند.


تیم شهرداری ارومیه که در دیدار دور رفت این مسابقات تیم جواهری گنبد را 3 بر صفر شکست داده بود ، در دیدار برگشت هم موفق شد با نتیجه 3 بر یک حریف خود را از پیش رو برداشته و راهی مرحله نیمه نهایی شود.


در تبریز شهرداری این شهر در حالی پذیرای متین ورامین بود که دیدار رفت را از این تیم برده بود و برای کسب جواز صعود به نیمه نهایی به یک پیروزی دیگر نیازداشت.تبریزی ها در دو ست پیاپی موفق به برتری مقابل متین شدند ، در ادامه با وجود اینکه این تیم در ست سوم مغلوب شده بود در مجموع 3 بر یک پیروز و به جمع چهار تیم نهایی راه یافت.


درخانه والیبال تهران امروز دو دیدار برگزار شد. در دیدار اول میزان مشهد ، نوین کشاورز را 3 بر صفر از پیش رو برداشت. دومین دیدار خانه والیبال بین تیم های وزارت دفاع و پیکان برگزار شد که در پایان با برتری شاگردان اکبری در تیم پیکان همراه شد.


**نتایج کامل دور برگشت پلی آف به شرح زیر است:


نوین کشاورز تهران صفر - میزان مشهد 3


جواهری گنبد یک - شهرداری ارومیه 3


شهرداری تبریز 3 - متین ورامین یک


وزارت دفاع تهران صفر - پیکان تهران 3


با این نتایج در نیمه نهایی میزان حریف شهرداری ارومیه شد و پیکان باید به مصاف شهرداری تبریز برود. دیدارهای مرحله نیمه نهایی در تاریخ 17 و 20 اسفند به صورت 2 از 3 برگزار خواهد شد.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته