![بومیسازی اینورتر خورشیدی برای استفاده در نیروگاههای متصل به شبکه برق](/files/fa/news/1403/4/24/593419_948.jpg)
لزوم تهیه محتواهای آموزشی متناسب با آموزش مجازی
![bigstock-E-learning-concept-Schooldesk-95422352-min.jpg](/c-files/old/1399/08/02/637390510821041198.jpg)
ابوالفضل واحدی معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت در گفتوگو با خبرنگار آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به مجازی شدن آموزش به دلیل شیوع کرونا اظهار کرد: کلاسها در دانشگاه علم و صنعت بهصورت عادی در بستر مجازی در حال برگزاری است.
وی با بیان اینکه زیرساختهای اینترنتی در دانشگاه علم و صنعت وضعیت بد نیست اما ایدئال هم نیست، گفت: زیرساختهای مجازی دانشگاه دارای نواقصی هست و از توقع ما پایینتر است بنابراین در راستای رسیدن به ایده آلها تلاش میکنیم.
معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت گفت: از زمانی که آموزش دانشگاهها وارد مقوله آموزش مجازی شده است یکی از موضوعات مهم در کنار آموزش دانشجویان و ایجاد زیرساختهای اینترنتی، تهیه محتواهای آموزشی متناسب با نوع آموزش مجازی است.
وی ادامه داد: با اشاره به اینکه در دانشگاه علم و صنعت کلاسهایی جهت آموزش به دانشجویان و استادان برای برگزاری کلاسهای مجازی برگزارشده است، افزود: بر اساس بازخوردهایی که از اساتید و دانشجویان گرفتیم شرایط خیلی بهتری در برگزاری کلاس ها ایجادشده است.
واحدی بیان کرد: کلاسهای درس باید تعاملی برگزاری شود و فقط به شکل کپی پیست محتوا و بارگذاری آن روی اینترنت نباشد.
بهروز شدن محتواهای آموزشی توفیق اجباری که کرونا موجب آن شد
معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت با بیان اینکه مجازی شدن آموزش در پی شیوع کرونا علیرغم تمام نکات منفی، فوایدی نیز در برداشته است، گفت: این مسئله تا حدودی باعث بهروزرسانی محتواهای آموزشی استادان شده است و اعضای هیات علمی سعی کردهاند محتواهای آموزشی خود را بهروز کنند چراکه این محتواها هماکنون در معرض دید همگان قرار میگیرد.
وی تأکید کرد: درمجموع توفیق اجباری موجب شده که محتوای آموزشی متناسب با اقتضائات روز و شرایط متناسب شود.
انتهای پیام/4159/
انتهای پیام/