دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حیدری مطرح کرد؛

رفع مشکلات نظام وظیفه برخی از دانشجویان و دانش‌آموختگان متأثر از کرونا

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مدت ارائه درخواست سنوات ارفاقی، مهلت معرفی و ثبت آن در سامانه، برای دانشجویان مشمول نظام وظیفه از 3 ماه به 6 ماه افزایش پیدا کرد.
کد خبر : 558894
637396593939044980_lg.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با توجه به وضعیت بحرانی متأثر از کروناویروس و شرایط خاص تحصیلی و جلوگیری از اجتماع‌ها و پروتکل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا، پیرو جلسه با مسئولان ارشد سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا جهت همکاری متقابل سازمان نظام وظیفه عمومی با دانشگاه در جهت هم‌افزایی و در نهایت رضایتمندی عمومی برای مرتفع کردن مشکلات دانشجویان مشمول دانشگاه، تفاهم‌نامه‌ای با ناجا منعقد شد.


احمد حیدری، معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به رفع مشکلات نظام وظیفه برخی از دانشجویان و دانش‌آموختگان متأثر از کرونا گفت: مدت ارائه درخواست سنوات ارفاقی، مهلت معرفی و ثبت آن در سامانه، برای دانشجویان مشمول نظام وظیفه از 3 ماه به 6 ماه افزایش پیدا کرد.


وی افزود: برای استفاده از مهلت دوم معرفی برای مشمولان دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری (به شرط فارغ‌التحصیلی)، برای ترم اول تا 30 دی و برای ترم دوم تا 31 مردادماه از سوی سازمان نظام وظیفه عمومی اعلام شده است.


سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: این دانشگاه به‌عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری جهان و در روند تبدیل شدن دانشگاه آزاد به‌عنوان دانشگاه کارآفرین و مسئله‌محور ذیل بیانات رهبر معظم انقلاب در جهت پاسخ‌دهی به نیازهای جامعه، متعهد است شرایط متأثر از بیماری کرونا و مسائل مبتلابه دانشجویان را با همکاری سازمان‌های ذی‌ربط رفع کند.


انتهای پیام/4118/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته