دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 آذر 1394 - 15:12

تجلیل از دانشجویان برتر علمی، فرهنگی و ورزشی واحد مبارکه

مراسم تجلیل از دانشجویان برتر علمی، فرهنگی و ورزشی با حضور سرهنگ یلبینی از فرماندهی نیروی انتظامی، سرهنگ اسماعیلی مسئول بسیج دانشجویی در سپاه مبارکه، استادان و دانشجویان در آمفی تئاتر دانشکده فنی و مهندسی این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر : 55852

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر علی ایرانپور، نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی، در این مراسم بیان کرد: ما مسئولان تلاش می‌کنیم به خواسته‌های به‌حق دانشجویان در حد امکان و توان دانشگاه کمک و آنها را محقق کنیم.


رئیس واحد مبارکه هم با تبریک به مناسبت روز دانشجو، خاطره‌ حماسی شهادت سه تن از دانشجویان مبارز میهن اسلامی و روز استکبارستیزی را گرامی داشت و گفت: این روز را باید روزی دانست که با اندیشه آزادی، هویت دفاع از استقلال ملی و استکبارستیزی و ضد استعماری دانشجویان شکل گرفت.


دکتر عبدالله هادی با بیان اینکه دانشجو باید با ندای آزادی، مانع از به خواب رفتن جامعه شود، افزود: این نظام را باید دانشجویان حفظ کنند چرا که عده‌ای با تفکرات داعشی و طالبانی نمی‌خواهند اسمی از اسلامیت و جمهوریت وجود داشته باشد.


وی گفت: واحد مبارکه دانشگاهی با درجه بسیار بزرگ است که اکنون 75 درصد از دانشجویان آن در مقطع کارشناسی و 25 درصد در مقطع تحصیلات تکمیلی مشغول به تحصیل هستند.


هادی اظهار کرد: ما تلاش می کنیم این نسبت بر عکس شود، به‌طوری که از سال 1393 تاکنون تعداد دانشجویان دکتری از یک رشته به 4 رشته و در مقطع کارشناسی ارشد از 17 به 45 رشته افزایش یافته است.


سپس استاد قدرت اله ضیایی مباحثی را درباره وقایع روز دانشجو بیان کرد و مراسم با اجرای برنامه‌های متنوع و اهدای جوایز به برگزیدگان علمی، فرهنگی، ورزشی به پایان رسید.


به گزارش آنا، پیام تبریک دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت روز دانشجو در این مراسم قرائت شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته