دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
محمود فکری:

همه برای موفقیت استقلال تلاش کنند/ سایپا را دست‌کم نمی‌گیریم

سرمربی تیم استقلال گفت: اگرچه آمار خط حمله سایپا ضعیف بوده ولی اصلاً این تیم را دست‌کم نخواهیم گرفت.
کد خبر : 558449
5000.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، محمود فکری در نشست خبری پیش از دیدار با سایپا اظهار کرد: سایپا در لیگ امسال نشان داده که می‌تواند از هر تیمی امتیاز بگیرد و بازی سختی در پیش داریم. این تیم تقریبا از همه تیم‌ها امتیاز گرفته اما برنامه بازی‌ها به شکلی شده که ما را هم اذیت می‌کند.


وی ادامه داد: سایپا 3 روز از استقلال بیشتر استراحت کرده و فردا کار سختی داریم و امیدوارم بازیکنان ما شرایط روحی و جسمی خود را حفظ کرده باشند. بازیکنان ما باید به سایپا احترام بگذارند و امیدوارم در نهایت بازی خوبی ارائه کنیم و 3 امتیاز لازم را بگیریم و تیم را در صدر جدول حفظ کنیم.


سرمربی تیم استقلال درباره استفاده همزمان از سه مهاجم در ترکیب تیمش بیان کرد: نسبت به داشته‌هایمان وارد زمین خواهیم شد و حتی اگر لازم باشد به برخی از بازیکنان هم استراحت می‌دهیم تا در کوران بازی‌ها دچار مشکل نشویم. برای  بازی فردا هم تا شب و حتی صبح فردا در مورد ارنج تیم تصمیم‌گیری می‌کنیم.


وی در خصوص حضور استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: هنوز خبر موثقی از طرف باشگاه اعلام نشده ولی در مجموع خودم یک حسرت 22 ساله‌ای را در دل دارم. یک حسرت 22 ساله در دل من در ورزشگاه آزادی مانده چون فینال جام باشگاه‌های آسیا را از دست دادیم. تیم العین تیم خوبی است و در این سال‌ها در این مسابقات خوب کار کرده است ولی من به خیلی بالاتر از این مسائل فکر می‌کنم.


وی افزود: اگر به مرحله گروهی صعود کردیم که تلاش می‌کنیم تا تیم به شرایط خوبی برسد  و اگر هم  در پلی‌آف حضور داشتیم تلاش زیادتری خواهیم داشت تا آرزویی که در دلم مانده محقق کنیم. مطمئناً برخی بازیکنان در نیم‌فصل از جمع ما جدا می‌شوند. استقلال هم برای لیگ و هم برای لیگ قهرمانان آسیا باید تقویت شود چون در فهرستمان جای خالی داریم و طبق همان جای خالی تیم را تقویت خواهیم کرد.


فکری در مورد دیدار با سایپا تأکید کرد: هیچ تیمی را نمی‌شود دست‌کم گرفت و حتی اگر فردا سایپا یک امتیاز از ما بگیرد برای استقلال بد است چون 2 امتیاز از دست می‌دهیم، تلاش ما کسب 3 امتیاز است، حتی اگر خط حمله سایپا آمار خوبی نداشته اما اصلاً نباید آنها را دست‌کم بگیریم، در سوی دیگر حتماً خطوط دیگر این تیم آنقدر خوب بوده که از تیم‌ها امتیاز  گرفته‌اند و بازیکنان ما باید مراقب باشند.


سرمربی تیم استقلال در خصوص مصدومان تیمش یادآور شد: سید احمد موسوی مصدوم است، البته آرش رضاوند به ما اضافه شده و فکر نمی‌کنم مشکل خاصی نداشته باشد.


وی در خصوص اینکه بهترین مربی چند فصل اخیر استقلال از لحاظ نتیجه‌گیری بوده، عنوان کرد: این لطف خدا بوده و همه چیز با تلاش بازیکنان و کادر فنی تیم اتفاق افتاده است. از ابتدای فصل مشکلات زیادی داشتیم ولی بازیکنانم صبوری کردند و این اتفاق خوب را رقم زدند. در یکی از مصاحبه‌هایم گفتم شاید خیلی از سیاستمداران استقلالی باشند ولی چون ما استقلالی‌ها نجیب‌تر یا به قولی بی‌خیال‌تر هستیم فکر می‌کنیم تیم نیاز به حمایت ندارد.


فکری اظهار کرد: باز هم تأکید می‌کنم همه کسانی که استقلالی هستند پای کار باشند تا تیم با کمک این عزیزان موفق شود. هدایت کردن تیم و حمایت، کار یک نفر و دو نفر نیست، هر کسی که در بحث اقتصادی و سیاست می‌توانند به ما کمک کند این کار را انجام دهد، دوستانی هم که نظر فنی دارند می‌توانند به ما کمک کنند تا استقلال را در آسیا به جایگاه واقعی‌اش برسانیم. مطمئناً این اتفاق فقط با حمایت و اتحاد همدلی می‌تواند رخ بدهد.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته