دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 بهمن 1399 - 18:30
جهانگیری تأکید کرد؛

برنامه‌ریزی‌ها و پیش‌بینی‌های لازم برای ایام عید

جلسه بررسی راهکارهای تأمین ارز کالاهای اساسی و دارو به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد.
کد خبر : 558185
31625_577.jpg

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور در جلسه بررسی راهکارهای تأمین ارز کالاهای اساسی و دارو با تأکید بر لزوم تأمین دارو و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به‌ویژه در ایام پایانی سال و شب عید، گفت: لازم است از هم‌اکنون برنامه‌ریزی‌ها و پیش‌بینی‌های لازم برای ایام عید و ماه مبارک رمضان انجام شود تا دغدغه‌ای برای تأمین کالاهای مورد نیاز مردم وجود نداشته باشد.


در این جلسه که وزیر جهاد کشاورزی، رئیس‌کل بانک مرکزی، رئیس سازمان غذا و دارو، دبیر ستاد تنظیم بازار و مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران نیز حضور داشتند، گزارشی از شرایط بازار و کالاهای اساسی ارائه شد.


رئیس سازمان غذا و دارو و همچنین دبیر ستاد تدابیر ویژه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز گزارشی از آخرین وضعیت تخصیص ارز مورد نیاز دارو و تجهیزات پزشکی ارائه کردند و به تشریح نیازهای ارزی حوزه بهداشت و درمان پرداختند.


در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر در خصوص نیاز ارزی کالاهای اساسی و دارو، راهکارهای تأمین ارز برای ماه‌های پایانی امسال و همچنین سال 1400 موردبحث و تبادل نظر قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.


انتهای پیام/4129/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته