دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مهرزاد خواجه‌امیری در جمع برترین‌ها در سبک موسیقی «نیو ایج» در جشنواره موسیقی هالیوود

مهرزاد خواجه امیری منتخب برترین‌ها در سبک موسیقی «نیو ایج» جشنواره موسیقی هالیوود شد.
کد خبر : 55807

به گزارش گروه فرهنگی آنا، مهرزاد خواجه امیری در معرفی این جشنواره به این نکته اشاره کرد: «جشنواره جایزه بزرگ موسیقی در رسانه هالیوودی که از شاخص‌ترین آثار ارائه شده در این جشنواره، موسیقی فیلم‌های هالیوودی است، به غیر از انتخاب موسیقی متن فیلم‌ها در هر ماه، سالانه آثاری در سبک‌های مختلف را دریافت می‌کند که در پایان سال به برگزیدگان هر سبک جایزه‌ای تعلق می‌گیرد.»


وی افزود: «نام کامل این جشنواره (HMMA) و یا Hollywood music in media awards است. (البته در سال‌های گذشته از ایران هم کاندید داشته که یکی از آنها آقای سیاره، نوازنده سنتور بود که در سبک موسیقی سنتی کاندید شد) .»


منتخب برترین‌ها در سبک موسیقی «نیو ایج» جشنواره موسیقی هالیوود اظهار کرد: «خدا را شاکرم که من برای اولین بار توانستم در سبکی که مربوط به موسیقی کشورمان نبود کاندید شوم. در سبکی که از کودکی آن را عاشقانه دنبال کردم، آن هم موسیقی «نیو ایج» بود. بهتر است بگویم من موسیقی «نیوایج» را عاشقانه دوست دارم.»


وی در اشاره به احساس خود برای کاندیدایی در این جشنواره گفت: «منتخب برترین‌ها بودن در سبک موسیقی «نیو ایج» جشنواره موسیقی هالیوود حس خوبی است. من در سبکی کاندیدا شدم که تخصص موسیقی ما نیست. آنها نسبت به این سبک موسیقی تعلق خاطر دارند. البته دوست ندارم سوء تفاهمی پیش بیاید. من قصد ندارم خدای ناکرده کاندیدا شدن آقای سیاره در سبک سنتی را زیر سوال ببرم. اما کسی موسیقی من را کاندید کرده که این سبک را متعلق به خودشان می‌داند. به هرحال در ماه نوامبر مراسمی برگزار می‌شود و به بهترین‌ها جایزه‌ای ارایه می‌شود.»


این آهنگساز در ادامه افزود: «در مرتبه اول خوشحال هستم به خاطر ایرانی بودنم و دوم اینکه یک ایرانی همیشه می‌تواند بهترین جایگاه‌ها را در دنیا بدست بیاورد . لذا این خواست و اراده می‌تواند در تمامی زمینه‌ها شکوفا شده و موجب سربلندی و افتخار ایران و ایرانی شود که ابن امر حمایت و مشوق مسؤولان ذی‌ربط را می‌طلبد تا توانایی‌های بالقوه جوانان این مرزو بوم بالفعل گشود.»


انتهای پیام/

برچسب ها: موسیقی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته