دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
2 خبر/

بازدید رئیس واحد کرمان از پارک‌های علوم، خوابگاه و بوستان پردیس مفاخر/ آل‌طه: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در اولویت قرار گیرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان در جریان بازدید از پروژه‌های عمرانی این واحد با قدردانی از پیشرفت خوب و تلاش حوزه عمرانی بر تسریع در اتمام این پروژه‌ها به منظور خدمت‌رسانی بهتر به دانشجویان تاکید کرد.
کد خبر : 55806

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر بابک آل طه در بازدید از پروژه پارک‌های علوم، خوابگاه و بوستان پردیس مفاخر خواستار تسریع در ساخت این پروژه‌ها به دلیل بالا رفتن نسبت فضای سبز و در نتیجه ایجاد تنوع در محیط و روحیه دانشجویان شد.


وی همچنین از پروژه‌های جایگاه تماشاچیان استادیوم وزشی، سوله ورزشی، پروژه تکمیل سردرب جدید و ساخت درمانگاه واحد کرمان نیز بازدید بعمل آورد.


آل طه با حضور در محل ساخت آزمایشگاه‌های همکار استاندارد و محل احداث نیروگاه حرارتی(CHP) از نزدیک در جریان روند ساخت این پروژه‌ها قرار گرفت و با توجه به تاکید ریاست عالی دانشگاه بر اجرای این پروژه‌ها اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی دارای ظرفیت‌های زیادی است که با تدبیر دکتر میرزاده در طرح ساها امکان استفاده از این ظرفیت‌ها برای پژوهشگران و محققان در تمام استان فراهم می‌شود و زمینه‌ساز ارتقای کیفی تحصیلات به ویژه در مقاطع تحصیلات تکمیلی خواهد بود.


دکتر رامین طباطبایی معاون عمرانی واحد کرمان نیز با توجه به مراحل اجرایی طرح آزمایشگاه‌های همکار استاندارد توضیح داد: این پروژه با پیشرفت بیش از 30 درصد با سرعت در حال اجراست و طبق برنامه زمانی تا پایان شهریور ماه 95 به بهره برداری خواهد رسید.


بازدید سرزده رئیس واحد کرمان از نحوه طبخ و توزیع غذا در سلف سرویس


دکتر بابک آل طه از نحوه توزیع و طبخ غذای دانشجویان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان بازدید کرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در بازدید از سلف سرویس دانشجویان دختر, پسر و سلف سرویس استادان در جریان روند ارائه خدمات به کارکنان و دانشجویان واحد قرار گرفت.


وی همچنین از بخش‌های مختلف سلف سرویس، آشپزخانه، انبار و سردخانه این مجموعه بازدید بعمل آورد .


در این بازدید دکتر آل طه پس از استماع گزارش اقدامات انجام شده بمنظور بهسازی ساختمان سلف سرویس از سوی معاون عمرانی و گزارش برنامه‌های اجرایی افزایش کیفیت غذا از سوی حوزه معاونت دانشجویی واحد، در راستای پیشرفت و گسترش ارائه خدمات به استادان و دانشجویان، با ارائه دستورات و راهنمایی‌های لازم، بر تسریع در انجام برنامه ها و ضروری بودن افزایش کیفیت خدمات به دانشجویان تاکید کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته