دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 آذر 1394 - 12:04

دانش‌آموزان از دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود دیدن کردند

دانش‌آموزان یکی از دبیرستان‌های غیردولتی شاهرود در راستای معرفی دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی از واحد دانشگاهی این شهر دیدن کردند.
کد خبر : 55786

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شاهرود، مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت: در راستای معرفی امکانات و دستاوردهای واحد دانشگاهی شاهرود و با توجه به برنامه ریزی های قبلی؛ دانش آموزان دبیرستان غیر دولتی پسرانه تبیان از این دانشگاه دیدن کردند.


سید امیررضا حسینی نژاد افزود: دانش آموزان در این بازدید که 2 ساعت به طول انجامید از امکانات و دستاوردهای علمی و پژوهشی دانشگاه اعم از آزمایشگاه‌ها، کارگاه‌ها و زمین های ورزشی و تفریحی بازدید کردند که مورد استقبال آنان قرار گرفت.



وی بیان کرد: با همکاری و هماهنگی با حوزه‌های مختلف دانشگاه، بازدید کنندگان از توضیحات کارشناسان مربوطه در هر قسمت بصورت جزئی تر آشنا شدند و بدین ترتیب نحوه تحصیل و امکانات فراوان این واحد دانشگاهی نیز به آنان معرفی شد.


حسینی نژاد اظهار کرد: هدف از برگزاری اینگونه تورهای دانش آموزی آشنایی هر چه بیشتر آنان با امکانات ناشناخته دانشگاه است و البته با توضیح کارشناسان هر قسمت ؛ دانش آموزان و اولیای آنان با تامل بیشتری روی تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی فکر خواهند کرد.


وی توزیع برشور و سی دی معرفی دانشگاه را از دیگر برنامه های این بازدید اعلام کرد و گفت: ترتیبی اتخاذ شده تا این بازدید ها که چند سالی است در حال برگزاری است همچنان و با برنامه های متنوع تر ادامه یابد .


مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود اظهار کرد: به سبب موقعیت خاص این دانشگاه در دارا بودن بیمارستان اختصاصی و نیز رشته پزشکی و رشته های پیراپزشکی درخواست های زیادی برای بازدید داریم که به ترتیب این درخواست ها به بهترین نحو پاسخ داده می شود .


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته